  • 31. Data: 2004-06-29 14:15:11
    Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Tomasz Powązka" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przekazałem wszystkie informacje do kolegów w Warszawie. Mam
    > nadzieję,że szybko ktoś nawiąże z Panem kontakt.

    Dziękuje.

  • 32. Data: 2004-06-29 14:32:12
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <t...@g...pl> napisal(a):
    > No cóż, tego skomentować się nie da, niestety.............:-(

    Jednym słowem oprócz przekazywania do kolegów w róznych miejscach Polski
    chyba sam przyznasz, że to wszystko to kompromitacja na całej linii, prawda? ;-)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 33. Data: 2004-06-29 15:05:44
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Jednym słowem oprócz przekazywania do kolegów w róznych miejscach Polski
    > chyba sam przyznasz, że to wszystko to kompromitacja na całej linii,
    > prawda? ;-)

    Ale co "wszystko" ?? Przecież przykładów jakichś skandalicznych zaniedbań
    tutaj nikt nie przytaczał. Brak odpowiedzi na zapytania, czy niemożność
    zestawienia łącza testowego to u niektórych norma, a nie wypadek przy pracy.
    Piszę o tym, ponieważ mam jak najlepsze doświadczenia z IPartners i
    życzyłbym sobie takich kontaktów z innymi operatorami, z którymi miałem,
    mam, lub będę miał do czynienia.
    Inna sprawa, że może ma tu znaczenie "magia" wymienionego tu oddziału
    katowickiego :-)), z którym się kontaktuję

    --
    Z#

  • 34. Data: 2004-06-29 15:06:08
    Od: Tomasz Powązka <t...@g...pl>

    > Jednym słowem oprócz przekazywania do kolegów w róznych miejscach Polski
    > chyba sam przyznasz, że to wszystko to kompromitacja na całej linii, prawda? ;-)

    Nie sądzę , aby to była jakakolwiek kompromitacja. Potknięcia zdarzają
    się w każdej firmie. Uważam ,że tylko ten co nic nie robi, nie popełnia
    błędów. o tym ,że chcielibyśmy aby było ich jak najmniej, ( dletego
    prosiłem o szczegóły ) świadczy chyba moje zainteresowanie wspomnianymi
    w wątku sprawami.

  • 35. Data: 2004-06-29 16:04:47
    Od: "pawel@net-polg_ghy" <a...@o...pl>

    > korzystam z GTS jeszcze od lat 90- tych i jeszcze nigdy nie zdarzylo mi sie
    cos nie tak, jakosc- bdb, obsluga ...bdb, ...ceny ..no trudno, mi sie udaje
    wynegocjowac nie zle warunki, a dla tych co tak placza na ceny, ...panowie,
    zawsze jest neostrada, cos za cos..

    pozdr

    pawelek

  • 36. Data: 2004-06-29 16:19:02
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Tomasz Powązka wrote:

    > No cóż, jest mi z tego powodu bardzo przykro....
    > Przekażę te uwagi do oddziału GTS w Gdańsku.

    do mnie sie nawet GTS dzisiaj po 2h od wyslania wniosku przez www
    odezwali ;-) ciekawe co wymyslicie i jakie warunki mi jestescie w stanie
    przedstawic ;-)

    --
    VoMi7

  • 37. Data: 2004-06-29 16:22:35
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    pawel@net-polg_ghy wrote:

    > zawsze jest neostrada, cos za cos..

    nie rozumiem tego argumentu przy takiej rozmowie.

    --
    VoMi7

  • 38. Data: 2004-06-29 18:07:36
    Od: peter <p...@W...total.chaos.pl>

    > Jednym słowem oprócz przekazywania do kolegów w róznych miejscach Polski
    > chyba sam przyznasz, że to wszystko to kompromitacja na całej linii, prawda? ;-)

    Z przekazywaniem spraw, a wlasciwie z jej brakiem, przez GTS w rozne
    miejsca mialem zenujaca jak dla mnie przygode. Wspominalem o niej juz
    kiedys, ale postanowie sie przypomniec. Postanowiliscmy zrezygnowac z
    polpakow na rzecz innego operatora. W tym celu udalem sie na strone
    GTS'u, znalazlem kontakt, wyslalem maila zawierajacego lokalizacje
    miejsca do ktorego pragniemy miec zestawione lacze oraz przypuszczalna
    przepustowosc lacza (kilkanascie Mbitow). To dzialanie z mojej strony
    jest tak oczywiste, ze nie warto o nim wspominac.
    I coz sie stalo? Otoz firma GTS, a dokladnie
    _jakis_tam_konsultant_z_Warszawy_ przez ponad dobry miesiac odprawial
    mnie kwitujac "pod koniec tygodnia", "w poniedzialek...", "w piatek" .
    "podeslemy oferte". Zniecierpliwiony oczekiwaniem wyslalem posta
    traktujacego o tym jak to firma GTS nas zbywa. Dzien pozniej otrzymalem
    list od Pani (chyba z oddzialu slaskiego) z kontaktem do
    Pana_konsultanta z Lodzi. Dwa dni pozniej przyjechala do nas ekipa na
    rozmowy. Lacze ma byc pod koniec wakacji.

    Reasumujac: Gdybym nie napisal na p.i.p to czekalbym w nieskonczonosc ?
    Pomijmam ilosc wykonanych telefonow do GTS-wawa.

    Mam nadzieje, ze to "potkniecie" nie zawazy na jakosci tego lacza. ;)

  • 39. Data: 2004-06-30 07:46:53
    Od: "pawel@net-polg_ghy" <a...@o...pl>

    > nie rozumiem tego argumentu przy takiej rozmowie.

    do dla tych ktorzy mysla ze za psie pieniadze dostana bdb jakosci lacza, owszem
    GTS nie nalezy do najtanszych,ale swego czasu mialem chyba jedno z najtaszych
    rozwiazan, i .....dramat,..pro dramat,
    osobiscie wole wydac wiecej i miec swiety spokoj, faktem jest to ze obsluga gts
    nie jest moze na najwyzszym poziomie, ..ale zadko mam okazje z niej korzystac,

    pozdr
    pawel

  • 40. Data: 2004-06-30 08:35:29
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    pawel@net-polg_ghy wrote:

> [...]
    > nie jest moze na najwyzszym poziomie, ..ale zadko mam okazje z niej korzystac,

    tez sie zainteresowalem GTS ale znajomi ktorzy korzystaja w Gdansku z
    Futuro bardzo sobie chwala i twierdza ze Futuro moze byc tansze od
    Crowley'a ktorego obecnie posiadam i sie niestety z nim mecze...

    zobaczymy czy Futuro zestawi mi lacze na okres testow. jak nie to bede
    zmuszony z GTS rozmawiac.

    --
    VoMi7