  • 11. Data: 2013-03-11 17:28:25
    Temat: Re: Crosspost - kimanie w samochodzie
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 11 Mar 2013 08:02:48 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Ale o co chodzi? Po diabła takie nieczytelne posty?

    TTTM :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2013-03-11 17:31:10
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 10.03.2013 22:23, Koziołek pisze:
    > ...na fotelu pasażera, w drodze z Krakowa do Wiednia. Leniwiec nie
    > pozwolił mi wstać, by poszukać winietki na Austrię ("tyle razy kupowałem
    > i nikt nie sprawdzał - kij im w oko, pierdolę").
    > Dziecko w Afryce miało by jedzenia na 120 dni...
    > Piętno!

    Za co? Za to, że sprawdzają, czy za to, że nie sprawdzają?

    --

    RedLite

  • 13. Data: 2013-03-11 23:48:12
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Marcin N:
    > Ale o co chodzi? Po diabła takie nieczytelne posty?

    Tłumaczę:

    Spałem w samochodzie w dorodze do Wiednia. Przez to nie kupiłem winiety na
    autostrady (bo nie chciało mi się wstać, założyłem bowiem, że ryzyko
    kontroli jest znikome), na zjeździe shaltowały nas Kasztany w mundurach i
    zabuliłem 120 ojro, za które - przyjmując magicznego jdnego dolca na osobę
    jako średni koszt życia w Afryce Subsaharyjskiej - można by się tam bujać na
    30% wyższej od reszty ziomali stopie życiowej, przez 120 dni.

    ;)

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 14. Data: 2013-03-12 00:36:10
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości

    > zabuliłem 120 ojro, za które - przyjmując magicznego jdnego dolca na osobę
    > jako średni koszt życia w Afryce Subsaharyjskiej - można by się tam bujać
    > na 30% wyższej od reszty ziomali stopie życiowej, przez 120 dni.

    Gdzie mówisz ta Afryka? Się przeprowadzam!

    Szymon

  • 15. Data: 2013-03-12 00:46:37
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-03-12 00:36, Szymon Machel pisze:
    > Gdzie mówisz ta Afryka? Się przeprowadzam!

    Kieruj się na plac Pigalle.

  • 16. Data: 2013-03-12 08:55:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-11 23:48, Koziołek pisze:
    >zabuliłem 120 ojro, za które - przyjmując magicznego jdnego dolca na
    > osobę jako średni koszt życia w Afryce Subsaharyjskiej - można by się
    > tam bujać na 30% wyższej od reszty ziomali stopie życiowej, przez 120 dni.

    Jeśli tak żałujesz głodujących dzieci - to wpłać nowe 120 euro na ich
    wyżywienie. Jeśli tylko zgrywasz chojraka - to kij Ci w oko pacanie.

    --
    MN

  • 17. Data: 2013-03-12 09:24:40
    Od: Dusiołek <d...@g...com>

    W dniu 2013-03-12 08:55, Marcin N pisze:

    > Jeśli tak żałujesz głodujących dzieci - to wpłać nowe 120 euro na ich
    > wyżywienie. Jeśli tylko zgrywasz chojraka - to kij Ci w oko pacanie.

    Pierdu, pierdu. Jeżeli wpłaci, pożrą to urzędnicy,
    biurka, samochody i cwane fundacje. Musiałby osobiście
    zawieźć, wręczyć i uciec jakoś tak szybko, żeby go tam
    dla okupu, albo mięsa nie zaczęli hodować gdzieś pod
    podłogą chatynki... ;>

    --
    Dusiołek
    www.szpinak.prv.pl

  • 18. Data: 2013-03-12 21:50:41
    Od: "Koziołek" <k...@g...pl>

    Marcin N napisał:
    > Jeśli tylko zgrywasz chojraka - to kij Ci w oko pacanie.

    Ładnie się Pan przedstawił, przed milionami sluchaczy. Znaczy, kulturka po
    mamusi, po tatusiu, czy kolegach z podwórka?

    Koziołek

  • 19. Data: 2013-03-12 22:41:47
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Koziołek" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:513f950b$0$1267$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ładnie się Pan przedstawił, przed milionami sluchaczy. Znaczy, kulturka po
    > mamusi, po tatusiu, czy kolegach z podwórka?

    Twoje słownictwo - "przed milionami sluchaczy. Znaczy, kulturka po mamusi,
    po tatusiu, czy kolegach z podwórka?"

    "kij im w oko, pierdolę"
    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg
    /61182e97b1e80125?hl=pl

    "Do Chuja Wacława"
    http://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/b79e0
    21528349f76?hl=pl

    "Co ja kurwa poradzę"; "jeden chuj"

    "Nosz kurwa mać"; "A teraz drogie dzieci pocałujcie misia w dupę"; "Do Chuja
    Wacława!"
    https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/a759
    c4fa6b6d4a9b?hl=pl

    "kurwy"; "kurwa"
    https://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/5877
    ac0e5acd7f87?hl=pl

    "przygrał w chuja."
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/msg/65db
    025c1829da8f?hl=pl

    "w chuja robi"
    http://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/6c55d
    48e3bfb84ea?hl=pl

  • 20. Data: 2013-03-12 22:56:29
    Od: "Koziołek" <k...@g...pl>

    mkarwan napisał:
    > (CIACH!)
    Cieszę się, że jesteś moim fanem. Wykazałeś się świetną znajomoscią mojej
    twurczości - jako nagrodę postawię Ci piwo :)
    Natomiast w przypadku Marcina nie miałem na myśli słownictwa, tylko to, że
    bez powodu się do mnie przypierdolił.
    Paniał?

    Koziołek