  • 21. Data: 2013-03-12 23:00:10
    Temat: Re: Crosspost - kimanie w samochodzie
    Od: "Koziołek" <k...@g...pl>

    > twurczości

    Miało być "tfurczości", ofkors.

    Koziołek

  • 22. Data: 2013-03-12 23:37:02
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    W dniu 12.03.2013 22:41, mkarwan pisze:

    > Twoje słownictwo - "przed milionami sluchaczy. Znaczy, kulturka po
    > mamusi, po tatusiu, czy kolegach z podwórka
    > "Do Chuja Wacława"
    > http://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/b79e0
    21528349f76?hl=pl

    Ty weź się może mkarwan nie wypowiadaj, co?
    Kultura osobista, to nie jest rzucenie w powietrze kurwą czy chujem,
    tylko "wygląd zewnętrzny" i umiejętność zachowania się wśród innych ludzi.
    Takiego zachowania, które nie budzi obŻydzenia, konsternacji czy
    politowania.

    --

    RedLite

  • 23. Data: 2013-03-13 09:27:18
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Koziołek" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:513fa45d$0$1219$65785112@news.neostrada.pl...
    > Cieszę się, że jesteś moim fanem. Wykazałeś się świetną znajomoscią mojej
    > twurczości - jako nagrodę postawię Ci piwo :)
    > Natomiast w przypadku Marcina nie miałem na myśli słownictwa, tylko to, że
    > bez powodu się do mnie przypierdolił.
    > Paniał?

    Ty też czasami to robisz, więc ktoś o tobie może pomyśleć o tobie, "że bez
    powodu się do mnie przypierdolił"

  • 24. Data: 2013-03-13 13:39:01
    Od: "Koziołek" <k...@g...pl>

    mkarwan napisał
    > Ty też czasami to robisz, więc ktoś o tobie może pomyśleć o tobie, "że bez
    > powodu się do mnie przypierdolił"

    Zacytuj cwaniaku, gdzie się do kogoś bez powodu dowaliłem.

    Koziołek

  • 25. Data: 2013-03-13 14:11:12
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-13 13:39, Kozio?ek pisze:
    > mkarwan napisa?
    >
    > Zacytuj cwaniaku, gdzie si? do kogo? bez powodu dowali?em.

    Ty, kozioł, a kto się Ciebie czepia bez powodu?

    Gębę se wycierasz głodnymi dziećmi - już sam ten powód wystarczy, bo dać
    Ci po pysku. Nie kozacz tu więc tylko cicho wleź pod kamień.

    I siedź aż nie odejdę.

    --
    MN

  • 26. Data: 2013-03-13 14:55:28
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=CExlwc5DSpM

  • 27. Data: 2013-03-14 13:50:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RedLite,

    21528349f76?hl=pl
    > Ty weź się może mkarwan nie wypowiadaj, co?
    > Kultura osobista, to nie jest rzucenie w powietrze kurwą czy chujem,

    Nie?

    > tylko "wygląd zewnętrzny" i umiejętność zachowania się wśród innych ludzi.

    No to fajnie się przedstawiasz...

    > Takiego zachowania, które nie budzi obŻydzenia,

    Czego?

    > konsternacji czy politowania.

    Ano właśnie. Wywołałeś obrzydzenie, konsternację i politowanie. I na
    dokładkę lubisz bluzgać. Uważasz się za kulturalnego?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2013-03-14 16:36:21
    Od: RedLite <y...@n...kom>

    > Nie?

    Oczywiście, że nie. Nie jest równoznaczne z jej brakiem.

    Bywa tak, że rzucenie kawałkiem mięcha będzie wyrazem krańcowego braku
    kultury; wszystko zależy od sytuacji (gdzie, do kogo itd.) - tu kłania
    się umiejętność przeze mnie wspomniana.

    Na pręgierzu zaś, wyrażenie oburzenia, zdenerwowania jakimś faktem,
    również za pomocą wulgaryzmów nie uchodzi za niekulturalne. Od tego jest
    ten pręgierz, żeby wyładowywać niedobre emocje. :D
    Poczytaj archiwum i FAQ pręga.

    Za to namolne, bezmyślne wklejanie artykułów o złych Żydach
    to brak poszanowania dla dyskusji i dyskutantów. Brak kultury osobistej
    w pełnej krasie.
    To samo: niepoprawne pisanie po polsku, inwektywy, crossy bez FUTa,
    durnowate odpowiedzi obliczone na wkurwienie przeciwnika etc.etc.

    > Czego?

    Obrzydzenia Żydem. Taka gierka słowna Romek, a propos działalności pana
    M. na grupie. :)

    > Uważasz się za kulturalnego?

    Uważam się za etalon, wzorzec kultury osobistey.
    I wogle we fszystkim jestem najlepszy.
    Czemu pytasz? ;D

    --

    RedLite