  • 1. Data: 2013-03-10 22:23:45
    Temat: Crosspost - kimanie w samochodzie
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    ...na fotelu pasażera, w drodze z Krakowa do Wiednia. Leniwiec nie pozwolił
    mi wstać, by poszukać winietki na Austrię ("tyle razy kupowałem i nikt nie
    sprawdzał - kij im w oko, pierdolę").
    Dziecko w Afryce miało by jedzenia na 120 dni...
    Piętno!

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 2. Data: 2013-03-11 08:02:48
    Temat: Re: Crosspost - kimanie w samochodzie
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-10 22:23, Koziołek pisze:
> [...]
    > i nikt nie sprawdzał - kij im w oko, pierdolę").
    > Dziecko w Afryce miało by jedzenia na 120 dni...

    Ale o co chodzi? Po diabła takie nieczytelne posty?

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-03-11 09:44:18
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-03-11 08:02, Marcin N wrote:

    > Ale o co chodzi? Po diabła takie nieczytelne posty?

    Nie dowiozl zywnosci do glodujacej Afryki - Austriacy nie pozwolili
    na dalsza droge.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2013-03-11 09:59:19
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    > Nie dowiozl zywnosci do glodujacej Afryki - Austriacy nie pozwolili
    > na dalsza droge.

    bo leniwiec nie miał uprawnień na transport żywności

  • 5. Data: 2013-03-11 11:54:37
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > bo leniwiec nie miał uprawnień na transport żywności

    Wydaja mi się, że leniwiec nie miał zapiętych pasów.

    Szymon

  • 6. Data: 2013-03-11 13:08:27
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "frank drebin" napisał

    > bo leniwiec nie miał uprawnień na transport żywności

    Czyli Koziołek z Leniwcem wieźli żywność dla dzieci w Afryce i w Austrii
    pokłócili się. Pewnie jechali z Pacanowa...

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2013-03-11 15:09:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-11 08:02:48 +0100, Marcin N <m...@o...pl> said:

    > Ale o co chodzi? Po diabła takie nieczytelne posty?

    Jakie nieczytelne? Wszystko jest courierem...

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2013-03-11 16:14:19
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jakie nieczytelne? Wszystko jest courierem...

    faktycznie - powinno szybciej dotrzec :P
    :)

  • 9. Data: 2013-03-11 16:17:43
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > faktycznie - powinno szybciej dotrzec :P
    > :)

    Ford Courier wcale nie jest szybkim samochodem

  • 10. Data: 2013-03-11 17:11:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-11 16:17:43 +0100, "frank drebin" <b...@v...pl> said:

    > Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ford Courier wcale nie jest szybkim samochodem

    Ale tylko wtedy, gdy ma nieczyste szybki.

    --
    Bydlę