  • 50. Data: 2015-08-03 22:00:49
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Na cholerę to Re ? Masz jakiś problem z czytnikiem i tyle.

    Ze Ty nie zrozumiesz to byłem akurat pewien...

  • 52. Data: 2015-08-04 01:06:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-03 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik LEPEK g...@w...pl ...

    > Naprawde nie rozumiesz o czym ja pisze?
    > Jak bede chciał to tez zobacze post kogutka i tez zobacze go w watku w
    > ktorym powinien byc.
    >
    > Ale ja nie wyswietlam dwa razy tego samego posta (bo i po co)
    > I wtedy goły post kogutka wyglada jak nowy watek. A nie powienien.
    >
    > Kto by pomyslał ze po 20 latach uzytkowania grup nadal trzeba dyskutowac o
    > standardach...

    Może właśnie dlatego (20 lat) trzeba? Przyszło pokolenie tabletów, do
    usenetów dołączyły trolle, które z normalnym komputerem mają problem, i
    się robi płacz jak "google" czegoś nie umie.

    Ostatnio tego śmiecia się porobiło - a to jakiś "re", a to jakiś Zenek
    Kapelinder, a jak się im uwagę zwraca, to jeszcze się pulpają.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2015-08-04 01:38:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    u ojca palancie z jajka na jajko przeskakiwałeś jak ja byłem na grupach.

  • 54. Data: 2015-08-04 01:44:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > u ojca palancie z jajka na jajko przeskakiwałeś jak ja byłem na grupach.

    Mój drogi, trwanie w głupocie nie jest powodem do dumy.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2015-08-04 10:19:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > u ojca palancie z jajka na jajko przeskakiwałeś jak ja byłem na grupach.

    nie muisz się chwalić, że głupi jesteś od dawna

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 56. Data: 2015-08-04 18:53:40
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-08-03 o 22:00, Budzik pisze:

    > Naprawde nie rozumiesz o czym ja pisze?

    Wygląda na to, że nie...

> [...]
    > I wtedy goły post kogutka wyglada jak nowy watek. A nie powienien.
    >
    > Kto by pomyslał ze po 20 latach uzytkowania grup nadal trzeba dyskutowac o

    To napiszę, jak ja to mam.
    Mi się jego posty wyświetlają w odpowiednich wątkach. Automagicznie. Bez
    względu na to, czy zmieni temat, czy nie.
    Nie wiem, o co ci chodzi z tym wyświetlaniem (a właściwie
    niewyświetlaniem) tego samego posta dwa razy, ale jak ja raz jakiegoś
    posta wyświetlę, to po prostu oznacza mi go jako przeczytany i dalej
    leży sobie w odpowiednim wątku, nie występuje nigdzie osobno, goły...

    A, przy okazji przepraszam za przydługi sig ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 57. Data: 2015-08-04 23:08:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Na cholerę to Re ? Masz jakiś problem z czytnikiem i tyle.

    Ze Ty nie zrozumiesz to byłem akurat pewien...
    ---
    Pieprzysz znowu o netykiecie a Re nic do netykiety nie ma

  • 58. Data: 2015-08-04 23:10:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Ale ja nie wyswietlam dwa razy tego samego posta (bo i po co)
    I wtedy goły post kogutka wyglada jak nowy watek. A nie powienien.
    ---
    To Ci mówimy, że masz dupiaty czytnik :-)

  • 59. Data: 2015-08-05 06:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > To Ci mówimy, że masz dupiaty czytnik :-)

    Rzeczywiście smieszne :)

  • 60. Data: 2015-08-05 06:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LEPEK g...@w...pl ...

    > To napiszę, jak ja to mam.
    > Mi się jego posty wyświetlają w odpowiednich wątkach. Automagicznie. Bez
    > względu na to, czy zmieni temat, czy nie.

    Mnie tez.
    O ile pojawia sie równiez poprzedni post.

    Ale ze wyswietlam tylko nowe, to nie zawsze tak jest.

> [...]
    > posta wyświetlę, to po prostu oznacza mi go jako przeczytany i dalej
    > leży sobie w odpowiednim wątku, nie występuje nigdzie osobno, goły...

    Ty wyswietlasz wszystkie posty wstecz?
    Iles set tysiecy?

    > A, przy okazji przepraszam za przydługi sig ;)

    Nie jestem ortodoksem :)