  • 41. Data: 2015-08-03 17:57:39
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Kolejna osoba którą trudno posądzić że darzy mnie miłością wielką i czystą napisała
    że to Ty masz coś spierdolone bo u niej jest ok.

    Możesz nie zaśmiecać grupy jakimiś wyjętymi z kontekstu pseudomyślami
    bez związku z tematem?

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2015-08-03 17:59:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    i na tym kończy się twoja moc sprawcza. Możesz się oddalić w niewiadomym kierunku.

  • 43. Data: 2015-08-03 18:01:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > i na tym kończy się twoja moc sprawcza. Możesz się oddalić w niewiadomym kierunku.

    Do kogo piszesz, biedaku z tabletem?

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2015-08-03 19:01:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odreagowujesz bo cie mama złapała jak konia waliłeś?

  • 45. Data: 2015-08-03 19:14:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Odreagowujesz bo cie mama złapała jak konia waliłeś?

    Tylko tępię chamstwo i głupotę.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2015-08-03 20:31:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Za to ty znasz się na wszyskim jak każdy wiejski głupek.

    ty za to na niczym ale duzo szczekasz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2015-08-03 22:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > Włącz sobie historię albo coś podobnego żeby widzieć stare i nowe
    > posty, nowe są wtedy wytłuszczone lub w innym kolorze.
    > Ja np czytam grupy przez tunderbirda który ma to standartowo włączone
    > podobnie jak stara opera czy seamonkey, masz wtedy jeden program do
    > stron www i grup.

    Ale ja nie chce widziec starych postów!
    Jak chce wrocic do gory watku to nie mam z tym problemu.
    Ale to sporadyczna sprawa.
    Ogólnie po to jest cytowanie + oznaczanie odpowiedzi zeby nie było to
    konieczne.

    Dobrze ze mój o tym od x lat nie wie...

  • 48. Data: 2015-08-03 22:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > google. Newsy są ich

    Ze kurwa co!? Newsy sa google? Z ksiezyca spadłes?

  • 47. Data: 2015-08-03 22:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale ja nie czytam nagłówków wiadomości. Sortuję sobie posty po dacie i
    > temacie. Post bez "re" i bez cytatów jest odbierany *przeze mnie* tak
    > jakby był nowym postem.
    >
    > Bez sensu byłoby, gdybym miał otwierać za każdym razem całe drzewa
    > wątku, aby zobaczyć, czy jakiś lamus czegoś nie spieprzył przy
    > pisaniu.

    Dokładnie o to chodzi.
    dodatkowo u mnie dochodzi skore i tutaj równiez obecnosc Re ma znaczenie bo
    inaczej punktuje posty watkotwórcze a inaczej odpowiedzi.

  • 51. Data: 2015-08-03 22:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LEPEK g...@w...pl ...

    > Być może u ciebie tak to wygląda.
    > Mój Thunderbird sobie poradził i widzę post Kogutka, jako drugi w
    > wątku. Czyli widzę poprawnie (inna sprawa, czy chcę go oglądać...).

    Naprawde nie rozumiesz o czym ja pisze?
    Jak bede chciał to tez zobacze post kogutka i tez zobacze go w watku w
    ktorym powinien byc.

    Ale ja nie wyswietlam dwa razy tego samego posta (bo i po co)
    I wtedy goły post kogutka wyglada jak nowy watek. A nie powienien.

    Kto by pomyslał ze po 20 latach uzytkowania grup nadal trzeba dyskutowac o
    standardach...