  • Data: 2020-06-01 14:08:28
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Unijna pomoc ?

    >To ja się pytam ale im większa panika tym większe zasługi polityków i
    >łatwiej uzasadnić restrykcje. Przy 1% większość ziewa i mówi im żeby
    >spxxx ;-)

    Ja tam mowie, ze jak sie ma malo chorych, to nie wypada narzekac, ze
    pieniadze na walke z wirusem sa niesprawiedliwie rozdzielane :-)

    >--Albo wcale nie, skoro choremu z objawami robimy test, i za dwa dni
    >juz
    >nie jest w granicach bledu ..

    >Aha. To sprawdź dziś. Cóż za pech somsiedzie znów +11 :-)

    zobacz tu https://covid19.who.int/region/euro/country/de

    25.05 10 zmarlych,
    26.05 45
    27.05 47
    28.05 62
    29.05 39
    30.05 39
    31.05 11

    Zrodlo powinno byc to samo ... moze dane splywaja z opoznieniem, a oni
    aktualizuja wykresy wstecznie.

    >--Przy 1% moglby miec racje ten niemiecki lekarz, co mowil, ze
    >smiertelnosc jak na grype, a gdyby zmarlym zrobic test, to
    >koronawirus
    >sie znajdzie w sporym procencie ... ale
    >-to skad te masowe zgony w domach opieki,
    >-patrz na Szwecje - z losowej probki ludzi tylko 1% mial Covid-19

    >Średnia wieku? ile było przy grypie ? Ile ludzi umierało wcześniej na
    >grypę w domach starców ? Cisza w eterze prawda ?

    A moze po prostu nie umierali tak masowo w domach opieki ?

    >-a te 140% wzrostu smiertelnbosci w jednym francuskim departamencie?

    971526/corona-ausbruch-in-goettingen-36-mitglieder-v
    on-grossfamilien-infiziert.html

    >Mocno opaleni tubylcy zarazili się w shisha barze po czym roznieśli
    >wesoło po swoich dużych rodzinach ignorując zalecenia administracji.
    >Efekt 150 osób pozytywnych ale tylko jedna potrzebuje wspomagania
    >oddechu. Politycy już osrani i kombinują jak przywrócić restrykcje.
    >Szajba mode on.

    jedna osoba na 150 to u nas 250 tys. Mamy tyle respiratorow ?

    We Francji co innego mowia - wzrosla ilosc smiertelnych zawalow serca.
    Prawdopodobnie dlatego, ze ludzie nie szli/wzywali lekarza.

    J.