  • Data: 2020-05-31 21:08:58
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 31 May 2020 11:41:53 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Nie patrz na liczbę nowych przypadków. To zbędna informacja.
    >Patrz na to ile osób zmarło i ja bieżąco umiera. Są w Europie że cztery kraje że
    zmarło mniej niż u nas. Po tych kilku jesteśmy my a następnie takie gdzie trup ściele
    się gęsto. Ale i tak jesteśmy w doskonałej sytuacji pomimo tego że teraz ktoś ma
    mniej. Skądś wskaźnik zgonów od 100 do 800 na milion w tamtych państwach się wziął.

    Zenku, ale nie mow ze to zbedna informacja.
    Patrzac na wykresy w NY - kto tam mial zlapac wirusa, ten juz zlapal,
    i zmarl lub okazal sie odporny.
    I wiecej zmarlych nie bedzie

    A u nas? Wiekszosc ciagle czeka na ten kontakt.
    Jakby rzad utrzymal ograniczenia, to moze by wirus wyginal.
    Ale rzad odpuszcza, wiec co ma uchronic przed dalszymi zachorowaniami?

    Jak pogoda wirusa nie wykonczy ... to niech staruszkowie chodza dalej
    w maseczkach.

    I tu sa ciekawe badania z poczatku watku - 1% Szwedow zainfekowanych,
    2.3% sztokholmczykow ... ciagle malo, ciagle jest olbrzymi potencjal
    rozwoju.

    A tu mamy kolejny statek, Greg Mortimer, obecnie w kwarantannie w
    Urugwaju - 60% zarazonych

    https://zdrowie.wprost.pl/koronawirus/10313250/koron
    awirus-na-wycieczkowcu-zachorowalo-prawie-60-proc-os
    ob-na-pokladzie.html

    217 osob, 128 zakazonych, ponoc 80% przechodzi bezobjawowo, 8 osob w
    stanie ciezkim, czyli 6% zarazonych i 4% ogolem.
    Na razie jedna zmarla.
    0.5% od 38mln to 190 tys ...

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/komentarze-ekspertow/news-ponad-80-proc-zakazonyc
    h-koronawirusem-nie-ma-objawow,nId,4519838

    Albo ... kiepskie testy.

    J.