  • Data: 2020-05-27 19:28:31
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-05-27 18:21, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ty MK4 mocno pojebany jesteś. Umarli ludzie którzy mogli by jeszcze żyć. Nie ważne
    że dzień, tydzień czy dziesięć lat. Żyli by. Wypada jeszcze wspomnieć że nie dość że
    ich nie leczono, nie mieli zapewnionej żadnej wlasciwej opieki lekarskiej to jeszcze
    modne było ich uśmiercanie poprzez podawanie im narkotyku uposledzajacego oddychanie.
    Takim jak ty szczerze życzę żebyście trafili w stanie ciężkim do szpitala w którym
    podłączenie do aparatury ratującej życie będzie poprzedzone losowaniem. A ci co
    wylosują i przezyja żeby że szpitala wychodzili z uszkodzonymi płucami. Inny
    scenariusz szczerych życzeń to żebyś trafił z rodziną do szpitala. I żeby tam
    wybierali czy podłączają ciebie czy twoja czteroletnią córeczkę. Pewno nie widzę że
    Ameryka w czasie całej II Wojny Światowej straciła 400 tysięcy ludzi a teraz w
    przeciągu niecałych dwóch miesięcy sto tysięcy.

    Ulegasz jakims niezdrowym sentymentom. Ty chyba tumanista jestes.
    No ale wrocmy do liczb. Wezmy ta Hameryke. Ze statystyk wynika ze w 2018
    zmiarlo tam okolo 2830000 osob. To daje na oko 235000 miesiecznie. Na
    dwa miesiace wychodzi 470000.

    A jak napisles - niby z powodu koronawirusa przez dwa miesiace 100000, tak?

    Czyli w tym roku w dwa miesiace zamiast 470000 zmarlo 570000.

    Czy robi to wrazenie? Absolutnie nie. Czy jest istotne w skali
    populacji? Tez nie.

    Za to jak sie chlapnie sama liczbe 100000 i do tego przylozy
    nieadekwatna skale - cos w stylu - to tyle co np. cały Grudziądz.

    To wychodzi dopiero nieprawdziwy obraz i skala manipulacji. To jest tez
    gra na emocjach, ktora uprawiaja media. W ogolnosci bardzo szkodliwe i
    prowadzi do wielu absurdow.

    A w swoich "zyczeniach" posuwasz sie nieco zbyt daleko. Ja odnosze sie
    do faktów - a one sa jakie sa. Liczby i skala też jest jaka jest. Ot co.
    Nikomu nie zycze zle ani nie zycze choroby.

    A swoja droga musialem sie zetknac z obijajaca (tak, obijajaca - bo
    garstka faktycznie heroicznie walczy z wirusem a cala reszta ma
    koronawolne lub koronaluz) sie sluzba zdrowia w czasie tego cyrku. I
    jakie wnioski? Ano takie, ze wlasciwie bez zadnego powodu wszystko było
    (i z wznacznej czesci nadal jest) sparalizowane i niedostepne. Wlasnie -
    zadnej sensownej pomocy. Nie bo nie. Jaki powod? Zaden. A nie, wroc.
    Przede wszystkim medialny wirus, spirala strachu i zwykla glupota.
    Wystarczajacy powod aby nie swiadczyc praktycznie zadnych uslug medycznych.

    --
    mk4