  • 71. Data: 2020-07-21 16:15:21
    Temat: Re: Covid Covid
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-21 o 12:47, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > --W Hongkongu wykryli coś koło setki nowych i już się obsrywają na całego
    > i piszą o trzeciej fali pandemii, więc histeria jest nie tylko u nas w
    > europie ale tam też.
    >
    > chwilunia, to w Bolandzie obsrywacie sie przed druga fala a oni juz przed trzecia ?
    Ja ma w d..e 1,2 czy 3 bo jestem już prawdopodobnie po, ale z tego co
    wiem to u nas sie jeszcze 1 nie skończyła.

    --
    Janusz

  • 72. Data: 2020-07-21 16:54:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-21 o 13:04, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Przemek Jedrzejczak"  napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    > Mieli druga, to sie boja trzeciej :-)
    >
    > Tylko wez pod uwage ich warunki - nie stac ich na 2m odstepu, wiec sie
    > boja.

    https://portal.abczdrowie.pl/dlaczego-w-polsce-nie-s
    pada-liczba-zakazen-koronawirusem

    --
    Janusz

  • 73. Data: 2020-07-21 23:59:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    21 Jul 2020 09:40:20 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Myslałem ze to cały czas tylko teza.
    > Dasz jakis artykuł potwierdzajacy?

    https://tech.wp.pl/koronawirus-szczepionka-na-gruzli
    ce-moze-lagodzic-przebieg-covid-19-eksperci-wyjasnia
    ja-6524139550611073a

  • 74. Data: 2020-07-24 07:51:43
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    uwaga druga fala :-)

    https://www.o2.pl/informacje/koronawirus-w-hiszpanii
    -200-nowych-ognisk-polowa-ma-identyczna-przyczyne-65
    34925419010848a

    Wykryto ponad 200 nowych ognisk, a według ekspertów, większość z nich jest powiązana
    z imprezami i klubami nocnymi.

    Szok ! +3 wczoraj
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sp
    ain/

    to osrywac sie dalej czy nie ? w koncu druga fala to nie byle co :-)

  • 75. Data: 2020-07-24 09:11:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-10 o 16:53, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Oni zareagowali chyba najostrzej, granice zamkniete, miasta w kwarantanie.
    > No i jak w kwietniu mieli i 800 zachorowan dziennie,
    > tak w maju raptem kilkanascie.
    >
    > Ekonomia nie wytrzymala, ludzie nie wytrzymali, lockdown zakonczyli ...
    > i wczoraj mieli 1400 nowych zachorowan.
    > Byc moze jest to efekt wzmozonego testowania, ale w zmarlych tez widac
    > druga fale.
    >
    > Ktorej sie nie ma co dziwic - jak sie ktos na poczatku za dobrze chroni,
    > to i tak mu wejdzie.
    >
    > Ale uzbieralo sie 30 tys chorych i 342 zmarlych.

    A teraz mają drugą falę, o wiele większą niż pierwsza
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/is
    rael/

    Mieli w 1 fali do około 800/dzień teraz maja ponad 2000/dzień przypadków.
    Śmiertelność też ma drugą falę podobną jak pierwsza.
    Pytanie skoro ich tak poniewiera druga fala to co u nas będzie?

    --
    Janusz

  • 76. Data: 2020-07-24 09:15:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Rumunia podobnie
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/is
    rael/
    zciekawa jest też Japonia
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/ja
    pan/
    czy Australia
    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/au
    stralia/

    gdzie właśnie mają silną drugą falę, wydawałoby się że wyspy to łatwo
    się izolować i kontrolować podróżnych a tu figa.

    --
    Janusz

  • 77. Data: 2020-07-24 09:20:09
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Pytanie skoro ich tak poniewiera druga fala to co u nas będzie?

    koniec swiata to oczywiste :-)

  • 78. Data: 2020-07-24 09:44:58
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Mieli w 1 fali do około 800/dzień teraz maja ponad 2000/dzień przypadków.
    Śmiertelność też ma drugą falę podobną jak pierwsza.
    Pytanie skoro ich tak poniewiera druga fala to co u nas będzie?

    to raptem +12

    Latest News
    July 23 (GMT)
    1,897 new cases and 12 new deaths in Israel [source]

  • 79. Data: 2020-07-24 11:19:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-24 o 09:44, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    > Śmiertelność też ma drugą falę podobną jak pierwsza.
    > Pytanie skoro ich tak poniewiera druga fala to co u nas będzie?

    No na razie, poczekaj, wirus sie rozpędza, zauważ że co dzień to więcej,
    górka zgonów im rośnie i nie są to jednostkowe przypadki tylko wyraźny
    trend.

    --
    Janusz

  • 80. Data: 2020-07-24 14:01:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >Latest News
    >July 23 (GMT)
    >1,897 new cases and 12 new deaths in Israel [source]

    Ale Izrael ma 9 mln ludzi. To tak, jakby w Niemczech zmarlo 120.
    Duzo, malo ?

    Druga fala idzie - we Francji, Japoni, UK, Florydzie ...

    J.