  • 11. Data: 2014-03-10 13:40:34
    Temat: Re: Coś taniego, tylko Internet
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 10 Mar 2014 12:25:38 +0100, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Może jeszcze jakieś propozycje?
    >
    >Chcę uniknąć sytuacji, że potrzeba "co chwilę" (czyli np. co miesiąc)
    >doładowywać konto, albo braknie mi środków w trakcie jazdy w trasie.

    w Virgin nawet nie musisz wykupować żadnego pakietu bo tam jest cały
    czas lejek i to 32kb/s, niektórzy na tym nawet na operze strony
    przeglądają:)
    Nawet jak ważność pakietu się skończy to nic z konta nie pobierze bo
    jest cały czas lejek.
    Z lejka można korzystać przy stanie konta 0zł
    Co do innych ofert to ciężko coś dobrać żeby net był nie tylko na
    miesiąc.
    Ewentualnie stara taryfa lubię to w play za 50zł dostawało się 1gb
    danych na 150 dni tyle że praktycznie starterów już nie ma.
    W nowej taryfie jest za 50zł 2 gb ale ważne 100 dni tylko.
    Chyba najlepsze wyjście to orange free na kartę z allegro w Twoim
    przypadku.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-03-10 13:59:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-10 12:35, Paweł Muszyński pisze:

    > No nie wiem - kupujesz 6 GB za 60 zł z wysyłką, ważne min. 1 rok
    > (wystarczy wysłać START na 8002 by przedłużyć ważność o rok od wysłania
    > SMS - ale jest ryzyko, że kiedyś to wyłączą).
    >
    > Nie wiem, ile GB potrzebujesz, ale IMO to b. dobra oferta.
    >
    > Paweł

    Dzięki :)

    Chyba o to chodziło. Wcześniej nie znałem pojęcia "lejek", więc źle
    odczytałem posta od dizla.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2014-03-10 14:00:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-10 13:40, dizel pisze:

> [...]
    > jest cały czas lejek.
    > Z lejka można korzystać przy stanie konta 0zł

    Dzięki :)

    Nie wiedziałem, co to "lejek" - teraz już wiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam