  • Data: 2013-05-16 21:20:06
    Temat: Re: Coś jebło
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/14/2013 7:48 PM, m...@i...pl wrote:
    > Stoje na światłach i nagle coś pizgło i zatrzęsło autem.
    >
    > No to cały misterny plan w pizdu.
    > http://img7.imageshack.us/img7/9898/20130514192417.j
    pg

    > Można tak jeździć?

    BMW są do d** i się w teren nie nadają - też mi pękła
    tylko jakieś 1/5 zwoju więc może jak ruszyło wysokość
    to o 2mm

    i tak chyba polecą do wymiany bo się auto naprawia
    przy okazji cały stabilizator wywaliło i tylne górne
    wahacze i wylało amortyzatory - w reno tak nie miałem !!!

    tak, da się jeździć :) auto się porusza, tylko się źle porusza...
    przywal w krawężnik z drugiej strony - może też pęknie ;)
    siostra tak chyba jeździła Lanosem czy R75 chwilę