  • Data: 2009-10-01 09:29:15
    Temat: Re: Cos dzisiaj nowego w erze ??
    Od: " " <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RTJ <r...@p...com> napisał(a):

    > Nie mam dostepu do neta poza grupami :(
    > Interesuje mnie czy zmienily sie dzisiaj oferty ery, czy jest jakas
    > nowa oferta promocyjna, czy przedluzenie starych promocji ??
    >
    > Dzieki
    > Romek

    Dziś nic nowego nie ma. Nie wiem, czy wczoraj patrzyłeś, były nowe edycje
    kilku promocji, ale bez dużych zmian. nie mam czasu na opisy, linkuję:

    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2354
    4&link=%E2%80%9DTak,Tak,Fon%E2%80%9D,z,taryf%C4%85,H
    appy,w,Era,Mix,-,nowa,edycja

    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2353
    7&link=Telefon,bez,umowy,w,Erze,od,28.09

    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2353
    6&link=Nowe,edycje,promocji,dla,indywidualnych,w,Erz