  • Data: 2010-10-31 23:25:04
    Temat: Re: Coś dla tych, co uczestniczą w "konkursach" smsowych :)
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Nie, nie. To nie kolejna loteria z szansza jeden do nie wiadomo ilu.
    > Wygrywa ten kto wyslal najwiecej SMS.
    >
    > Jak postanowisz zainwestowac spora kwote to wygrasz, pytanie tylko gdzie
    > sobie prog ustawic: 50% wartosci wygranej,
    > 80%, czy 20% - wtedy szansa juz nie jest taka pewna, ale rywalizujesz z
    > niewielka iloscia osob, nie z milionami :-)
    >
    > I jeszcze ciekawiej bo jak czytamy to nie tylko o zainwestowane srodki
    > chodzi, ale tez o ciezka prace wysylania tych SMS 24h na dobe ..

    Hm...
    Tak się zastanawiam która grupa odbiorców takiego artykułu będzie wyższa?
    Czy ta co się zniechęci, uzna się za gorszych którzy nie podołają
    takiemu wyzwaniu?
    Czy ta co stwierdzi: "Skoro normalnemu Kowalskiemu się udało.. Co prawda
    sporo zainwestował ale to się opłaciło to może i ja zainwestuję"