  • Data: 2003-10-16 21:46:32
    Temat: Re Cos dla posiadaczy SDI
    Od: Karpiu <k...@p...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Z pewnych zrodel dowiedzialem sie ze TPSA ma za jakis czas calkowicie
    >wycofac SDI przynajmniej z wiekszych miast i beda na sile starali sie
    >zeby klijenci SDI wykupili DSLa lub Neo po bardzo niskich cenach
    >promocyjnych :))Najleprze jest to ze oni wiedza o tym ze jak wycofaja
    >SDI a uzytkownik nie bedzie chcial przejsc na DSLa i bedzie dalej
    >posiadal SDI, to taki ludek wtedy leci do sadu o odszkodowanie w
    wyniku >niedotrzymania slowa pisanego w umowie zawartej z TPSA i
    >najprawdopodobniej bedzie mial wygrana w kieszeni, wraz ze spora sumka
    >za odszkodowanie :)) Wiec jak chcecie sie wycofac z SDI to pomyslcie
    >nad tym co napisalem :)
    >Pzdr.
    >Karpiu

    Cześć !
    Zgadzam się z poglądem że TPSA traktuje SDI jak wrzód na tyłku - tym
    bardziej że wraz z wprowadzeniem SDI popełnili dwa błędy .
    Nadali ludziom stały numer IP i nie zabraniali budowy sieci . Skutek
    tych błędów odczuli po raz pierwszy gdy w kontaktach z ZUSem zaczęto
    akceptować skrzynki mailowe bez stopek reklamowych . Okazało się że
    posiadacze SDI bez problemów mogli udostępniać takie skrzynki a giganci
    internetowi nie osiągają zamierzonych zysków . Jeśli chodzi o sieci to
    zbyt szybko nasycił się rynek i nie dziwię się bo w moim przypadku na
    sieć z SDI złożyło się 8 rodzin mieszkających w jednej klatce - więc
    TPSA straciła 7 klientów . Teraz zachęcają do przechodzenia na neostradę
    ale za rok czy dwa będą znowu zachęcać do wejścia w nowsze systemy i tak
    dookoła . Dziś mam już w ręku nowy regulamin TPSA dla użytkowników SDI .
    Są w nim dwie zmiany : pierwsza - nie mówi się już o "jednym statycznym"
    ale o "jednym" numerze IP . Druga to oczywiście zabrania się
    udostępniania poza lokalem .
    Osobiście wysłałem maila do Dyrektora pionu multimediów z zapytaniem czy
    mam to traktować jako wypowiedzenie umowy ze strony TPSA bo zgodnie z
    umową wszelkie zmiany inne niż dotyczące cennika wymagają formy pisemnej
    podpisanej przez obydwie strony .Zapytałem także czy w takim przypadku
    TPSA dokona zwrotu wpłaconej kasy za "Uzyskanie dostępu do systemu SDI"
    czy mam wystąpić o taki zwrot do sądu .
    Czytając odpowiedzi do Twojego postu znalazłem i taką która to odradza
    drogę sądową jako długą i skazaną na niepowodzenie . Bzdura !
    W grę wchodzi odzyskanie 1000 zł i odsetek . Od wyroków w takich
    sprawach przysługuje jedynie odwołanie do drugiej instancji a wyrok jest
    natychmiastowej wykonalności . Od spraw gdzie wartość sporu jest poniżej
    10 000 nie przysługuje kasacja a wyrok w razie oporów oddaje się do
    komornika . Te aspekty prawa przestudiowałem walcząc z PZU o wypłacenie
    pełnej kwoty za szkodę całkowitą - sprawa trwała dwa lata - wygrałem
    choć adwokaci nawet odradzali bo byłem skazany na przegranie .
    A swoją drogą czy TPSA ma udziały w ONECIE?

    Pozdrawiam Paweł Giżyński