  • Data: 2003-09-29 20:17:01
    Temat: Re: Cos dla posiadaczy SDI
    Od: Paweł Wójcik <p...@f...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    januszek wrote:

    > Wystarczy, ze SDI bedzie sie notorycznie "psulo" i Abonent sam bedzie
    > sie prosil zmiane na neo :P

    U mnie już taka sytuacja występuje. Jeszcze niedawno ppp "wisiało" po dwa
    tygodnie a teraz rozłącza się co kilka godzin i mam wrażenie że kilka
    portów przechodzi przez jakieś filtry. W rozmowie z "polpakiem"
    dowiedziałem się że nagle procesory na tzw. półkach są przeciążone
    i to jest stara, niemodna usługa. Na mój argument, że jestem z niej
    (usługi) zadowolony pan "polpak" nabrał wody w usta po czym na nowo
    rozpoczął mantrę.

    --
    "Paradoksalnie, sprzeciw Microsoftu wobec interoperatywności Windows z
    oprogramowaniem konkurentów stworzył środowisko, w którym programy