  • 81. Data: 2009-06-04 18:39:27
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Mialo byc "koszt" ? Wiecej zrozumialych slow z podanych liter ulozyc nie
    > umiem :)

    Mialo, tylko mnie paluchy bola, hehe.
    K.14.

  • 82. Data: 2009-06-04 18:39:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:

    > I pytanie pomocnicze: Kuczu, czy jest ktos poza toba, komu sie twoja
    > kierownica na twoim motocyklu podoba?

    Tak, znam paru, podobnie pojebanych jak ja :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 83. Data: 2009-06-04 18:45:10
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Tak, znam paru, podobnie pojebanych jak ja :)

    Do tego nie wystarczy byc pojebanym i nie wystarczy miec odklejone, do
    tego nawet byc klingonem to za malo;]
    K.14.

  • 84. Data: 2009-06-04 18:55:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    t...@g...com pisze:

    > Jak chcesz spojrzec laskawym okiem to tu jest wiecej fot:
    > http://www.bikepics.com/members/ditron/93cb500/
    >
    > a co autor mial na mysli to moze nie jest najwazniejsze,
    > interpretacja tego chyba nie jest zbyt rozlegla.. tak mi sie wydaje

    Fajne. Naprawde. Te ciemne to w takim Gigerowskim, lekko, klimacie.
    Generalnie spoko. No i wazne ze nie zjebano kierunkow i geometrii
    "zygzakow". A czesto sie to zdarza. Zrob jeszcze cos z tym poobdzieranym
    wydechem i bedzie naprawde git.

  • 85. Data: 2009-06-04 18:56:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:

    > Do tego nie wystarczy byc pojebanym i nie wystarczy miec odklejone, do
    > tego nawet byc klingonem to za malo;]

    Przynajmniej jakis Klingon mi motura nie zajebie. Bo nie siegnie do
    kierownicy.

  • 86. Data: 2009-06-04 19:01:14
    Temat: Re: Co? dla oka cz. 3a.
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "maverik" <b...@o...pl> wrote:

    Wisz, Ty to jakis dziwny czlowiek jestes...
    Znaczy wiem - artysta.
    No ale czy ja cale zycie musze z artystami?
    Czesc.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 87. Data: 2009-06-04 19:10:59
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Przynajmniej jakis Klingon mi motura nie zajebie. Bo nie siegnie do
    > kierownicy.

    Siegnie siegnie, ale przed inwazja nie bedzie sobie na ziemii obciachu
    robil. Poza tym nie podoba mi sie bo nie ma zlotych slaczkow.
    K.14.

  • 88. Data: 2009-06-04 19:11:18
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    maverik pisze:
    > Niezainteresowanych nie chciałem urazić ;-)
    > http://www.custompainting.pl/galleries/motocykle/XXX
    /1.jpg
    > http://www.custompainting.pl/galleries/motocykle/XXX
    /2.jpg
    > http://www.custompainting.pl/galleries/motocykle/XXX
    /3.jpg
    > http://www.custompainting.pl/galleries/motocykle/XXX
    /4.jpg
    > http://www.custompainting.pl/galleries/motocykle/XXX
    /5.jpg

    to jest przyklad tego ze mozna pomalowac motor za 500 zl ?

    pytamboniewiem :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 89. Data: 2009-06-04 19:13:12
    Od: t...@g...com

    On 4 Cze, 20:55, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Zrob jeszcze cos z tym poobdzieranym
    > wydechem

    wlasnie to robie..
    (po 3 latach od malowania zebralo mi sie bo kolektor gruchnął:)
    a co do zygzakow to myslalem ze sie pokrecily
    dopiero na padace wyszlo ze jest gicior

  • 90. Data: 2009-06-04 19:22:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:

    > Siegnie siegnie, ale przed inwazja nie bedzie sobie na ziemii obciachu
    > robil.

    Uff. Czyli jednak nie zajebia a i moze inwazji zapobiegne osobiscie.

    > Poza tym nie podoba mi sie bo nie ma zlotych slaczkow.

    Mow co chcesz a dorobie. Mam cienki zloty flamaster olejny.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition