  • 121. Data: 2009-06-05 07:02:23
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    maverik wrote:
> [...]
    > poziomu wykonania szkicy (w sensie zachowania realizmu) oraz nie
    > skrytykował od strony profesjonalisty zdjęć,
    > - wiem, że brakowało Grzyba, byłoby ciekawiej :)
    > - wiem, skąd się biorą kawały o preclach :)
    >
    > idę na browar czego i wam życzę w ten jakby nie było ważny dzień,
    > p.s. z racji mojego słabego faktycznego stanu zdrowotnego przez
    > niewysypianie z powodu pracy, dbanie o Czerwony PR, dział Zielonego
    > marketingu, Szarą Strefę przygotowania oraz koordynację działań
    > Wiśniowego Zarządu mojej pracowni uroczyście oznajmiam:

    Dotrzymaj aby dane go slowa. Z ostatniego zdania.
    Ale zdaje sie, ze nie bedzie tak pieknie.
    Z precli mozna sie napierdalac kpina, ukladaniem czy cytowaniem kawalow o
    nich ale to jest calkiem pokazne srodowisko do zaprezentowania swoich uslug
    czy towarow.
    Co niektorzy skrzetnie wykorzystuja w postaci uporczywej autoreklamy
    malowania czy motoplandek.

    --
    lesor
    cb1300 rosSynAnt

  • 122. Data: 2009-06-05 07:36:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    A masz: http://www.bikepics.com/pictures/1683811/

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 123. Data: 2009-06-05 07:39:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Maluje se dalej swoje jajca. I myślę,
    > To ci freudowska pomylka. Czeska niby

    To było zamirzone. I ja i ON malujemy jajca. Po co pisać 2 razy? :-)

    --
    Grzybol

  • 124. Data: 2009-06-05 08:12:34
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    James wrote:
    > "kocyk" wrote...
    >
    > Alez.... to jest wlasnie to popadanie w skrajnosci. Mieszkalem kilkanascie
    > lat w USA, a teraz jestem tutaj. To chyba swiadczy o tym, ze mi sie wcale
    > tam nie podobalo... na wszelki wypadek dodam, ze mnie wcale nie wywalili ;)

    Hehe.

    > Poruszony zostal temat USA w kwestii tuningu optycznego, a jako ze mam
    > troche doswiadczen to sie odezwalem. Moze Tobie odpowiada polskie podejscie,
    > ale mi sie to wlasnie nie bardzo podoba. To nie oznacza, ze chcialbym sie od
    > razu tam przeniesc. Bez przesady...

    Szczerze? Mysle ze miales pecha z tymi swiatelkami. Ja mam na motocyklu
    odpust i tylko najblizsi znajomi sie smieja, a mnie sie podoba, i jakos
    nie widze problemu. Jesli ktos przychodzi i stwierdza, ze wyglada to jak
    dla ruska ze zlotymi zebami to nie zabieram zabawek i nie ide z
    naburmuszona mina do innej piaskownicy. Jednak ja nie robilem tego na
    pokaz i nie zamieszczalem nigdzie zdjec, zrobilem dla siebie.

    > Wyrazanie opinii moze byc fajne i konstruktywne, ale zjebywanie z powodu
    > gustu nie jest na miejscu. Zauwaz, ze uwagi odnosily sie przede wszystkim do
    > koloru i kontrastu. Cos, co wlascicielowi sie wlasnie podobalo. Mav napisal,
    > ze wlasciciel chcial jaskrawy kolor, a bylo ogolne niezadowolenie z koloru.
    > To nie jest konstruktywna krytyka.

    Konstruktywna nie, zgoda. Ale i nie zjebywanie. Mnie sie kolor podoba, a
    nie podoba mi sie malowanie aerografem, wyglada jak szkic. Patrzac na
    pierwsza fotke pomyslalem, ze moze to relacja z etapow malowania, ale
    nie. Czyli nie moj gust, trudno. Ale jak rany, moge to chyba napisac, nie?

    > Co do rzucania kamieniami to wlasnie z tym sie spotkalem i o tym pisalem.
    > Wolalem zdjac diodki z kol, zeby uniknac komentarzy. Malo w zeby nie
    > dostalem bo sie kolor neonow komus nie podobal. Ty kamieniem nie rzucisz,
    > ale....

    Powtorze, mysle, ze miales pecha. Jak pomaluje drynde w plomienie to ci
    powiem:)
    K.14

  • 125. Data: 2009-06-05 08:28:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > pomyliłem się wcześniej żeś pedał... Miałem juz się tu nie udzielać, ale na
    > prośbę moich fanów napisałem:-) Nie podrzucaj już tu tych swoich
    > pseudomalunków - masz chuj nie gust. I nie nazywaj się artystą, bo
    > przypomina mi się Ewelina Flinta jak po którymś odcinku idola powiedziała w
    > wywiadzie radiowym: "my artyści...". Maluje se dalej swoje jajca. I myślę,
    > że wystarczą Ci do tego plakatówki. Szkoda tych drogich farb.
    >
    > P.S. W TVN widziałem też tą laskę coś mi ją podsuwał: tragedia. Ale jak masz
    > taki gust do malunków, to pewnie zerżnąłbyś i marabuta...

    my hero!

    --
    - gildor
    9'99

  • 126. Data: 2009-06-05 08:29:08
    Od: n...@s...com

    On Thu, 4 Jun 2009 16:40:32 +0200, "maverik" <b...@o...pl>
    wrote:

    >Wiedziałem.. gdzie ja się chwalę.

    Moze trza bylo te zdjecia zaprezentowac na jakims poziomie i w
    formacie wiekszym od znaczka pocztowego ?
    Jesli tam byly detale to je zabiles kompresja i calosc wyglada jakby
    pozostaly jasniejsze plamy po naklejkach.
    A efekt moze i jest ciekawy, tyle ze nie potrafie tego ocenic na
    podstawie tego co pokazales :(

    >lakier jest najlepszej firmy na świecie w temacie, wielu z was spadło by z
    >krzesła z powodu jego kosztów.

    Moze, ale jak odpalilem pierwsze zdjecie to pomyslalem ze chciales
    pokazac jak sprzet sie prezentowal z brudnym lakierem przed
    malowaniem.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 127. Data: 2009-06-05 09:18:29
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 05.06.2009 Kuczu <q...@g...com> napisał/a:

    > A masz: http://www.bikepics.com/pictures/1683811/

    Moim skromnym zdaniem:
    No polepszyło się temu Harleyu, podoba się zdecydowanie bardziej niż
    ten niebieski cukierek. Kierownica widzi mi się prosta, nisko, gruba,
    czarna matowa, ze schowanymi przewodami. Ta jest jak od przerośniętego
    składaka.

    Ale to każdemu się co innego podoba, i dobrze bo by nudno było.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 128. Data: 2009-06-05 09:24:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kakmar pisze:

    > Ta jest jak od przerośniętego składaka.

    Wszelkie uwagi nt. kierownicy puszczam mimo uszu. Ta zostaje chocby
    milion osob napisalo ze chujnia. Reszte mozna komentowac. Jak skoncze to
    opisze co i jak sie robilo bo zasadniczo zmienilem w motocyklu wszystko
    oprocz klamek sprzegla i hamulca.

  • 129. Data: 2009-06-05 10:07:27
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > milion osob napisalo ze chujnia. Reszte mozna komentowac. Jak skoncze to
    > opisze co i jak sie robilo bo zasadniczo zmienilem w motocyklu wszystko

    ok,sceneria jest do dupy,kierownica też:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 130. Data: 2009-06-05 12:01:27
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Kuczu wrote:

    > zmienilem w motocyklu
    > wszystko oprocz klamek sprzegla i hamulca.

    To jedyne co sie nie odkręci w czasie jazdy?
    ;)

    --
    pozdrawiam, lesor.