-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Coś dla oka cz. 3a.
Date: Fri, 05 Jun 2009 12:07:27 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 16
Message-ID: <h0aqou$a4c$2@news.onet.pl>
References: <h08hkh$qu7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h08p13$eoa$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h08qe0$mfv$4@news.onet.pl>
<h08r4l$jlr$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h08r7o$mfv$6@news.onet.pl>
<h08rhs$kl5$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h08t81$f3m$1@news.onet.pl>
<h08u57$9md$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h08ts5$gpp$1@news.onet.pl>
<op.uu0e6gfhbkkx24@attitudeadjuste> <h0903d$mvm$1@news.onet.pl>
<h090e0$mfv$11@news.onet.pl> <h090nk$oiv$1@news.onet.pl>
<h090vf$mfv$12@news.onet.pl> <h09217$2hl$2@news.wp.pl>
<h094at$rf$3@news.onet.pl> <h094dp$30h$4@news.wp.pl>
<h094nc$rf$5@news.onet.pl> <h095dk$561$1@news.wp.pl>
<h0967p$8t3$1@news.onet.pl> <h096ue$625$1@news.wp.pl>
<h098hm$gqf$1@news.onet.pl> <h099lh$7sf$1@news.wp.pl>
<h09a42$ljv$1@news.onet.pl> <h09adl$7sf$2@news.wp.pl>
<h09atm$o3k$1@news.onet.pl> <h09b5e$7sf$3@news.wp.pl>
<h09bp1$dl5$2@news.onet.pl> <h0acd8$5hf$3@nemesis.news.neostrada.pl>
<h0ahu8$npm$2@news.wp.pl> <h0ant5$vad$1@news.onet.pl>
<h0ao89$1pm$1@news.wp.pl>
NNTP-Posting-Host: afdq133.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1244196447 10380 95.49.94.133 (5 Jun 2009 10:07:27 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Jun 2009 10:07:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
In-Reply-To: <h0ao89$1pm$1@news.wp.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:601552
[ ukryj nagłówki ]Kuczu pisze:
> kakmar pisze:
>
>> Ta jest jak od przerośniętego składaka.
>
> Wszelkie uwagi nt. kierownicy puszczam mimo uszu. Ta zostaje chocby
> milion osob napisalo ze chujnia. Reszte mozna komentowac. Jak skoncze to
> opisze co i jak sie robilo bo zasadniczo zmienilem w motocyklu wszystko
> oprocz klamek sprzegla i hamulca.
>
ok,sceneria jest do dupy,kierownica też:-)
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.09 12:01 lesor
- 05.06.09 12:46 Grzybol
- 05.06.09 12:52 Tytus z Fabryki
- 05.06.09 18:30 Kuczu
- 05.06.09 21:54 p...@g...com
- 06.06.09 01:17 zbigi
- 06.06.09 01:17 zbigi
- 06.06.09 01:19 zbigi
- 06.06.09 08:15 Kuczu
- 06.06.09 08:23 Jasio
- 06.06.09 08:25 Kuczu
- 06.06.09 09:09 MiT
- 06.06.09 10:27 n...@s...com
- 06.06.09 10:30 a...@h...pl
- 06.06.09 11:45 Kuczu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?