  • 111. Data: 2009-06-04 22:02:42
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > No i sie obrazil. Eeeehh ci artysci...

    I kto to mówi ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 112. Data: 2009-06-04 22:08:20
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h08rhs$kl5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > ok, jeszcze chwila, ale to się rozwinie na mln postów,
    > amerykanie są symbolem otwartości w tematach aerografii, tam ludzi się
    > nie boją co ktoś pomyśli bo mają to w dupie, polska jest tego
    > zaprzeczeniem, tu ludzie boją się zmienić oryginalny napis
    > tak, ale sam bym taki wybrał, po to się je robi, tak samo flake'i i inne

    Jedź żesz kurwa do tej swojej Ameryki, bezgustny zadufany w sobie mały
    biedny kutasie! Chuja umiesz malować i tyle. Do tego nie umiesz się
    wysłowić, widziałem ten Twój program w TVNTurbo - kurwa żenada zupełna.
    Jąkaty smark z trądzikiem i chujowymi kolczykami w uszach. Czyli nie
    pomyliłem się wcześniej żeś pedał... Miałem juz się tu nie udzielać, ale na
    prośbę moich fanów napisałem:-) Nie podrzucaj już tu tych swoich
    pseudomalunków - masz chuj nie gust. I nie nazywaj się artystą, bo
    przypomina mi się Ewelina Flinta jak po którymś odcinku idola powiedziała w
    wywiadzie radiowym: "my artyści...". Maluje se dalej swoje jajca. I myślę,
    że wystarczą Ci do tego plakatówki. Szkoda tych drogich farb.

    P.S. W TVN widziałem też tą laskę coś mi ją podsuwał: tragedia. Ale jak masz
    taki gust do malunków, to pewnie zerżnąłbyś i marabuta...

    --
    Grzybol

  • 113. Data: 2009-06-04 22:14:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > On Thu, 04 Jun 2009 18:47:10 +0200, James <n...@d...for.spam> wrote:
    > usenecie jakoś nie widuję? Ostatni pobyt Grzybola na preclach to był
    > żłobek w pastelowych
    > kolorach w którym jedno dziecko rzuciło w drugie klockiem w porównaniu do
    > flejmów, które odchodzą między Amerykanami na rec.motorcycles, wyzywają
    > się od pedałów, komuchów, rasistów, meksykańców itd.

    Misiek, weź Ty mie nie podważaj autorytetu! :-)

    --
    Grzybol

  • 114. Data: 2009-06-04 22:17:53
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "kocyk" wrote...

    > James, jak cie lubie, tak pierdolisz. Przenies sie, skoro tu tak zle. Ja
    > cenie nie tyle polske, co cala europe za to, ze tu ludzie nie boja sie
    > powiedziec co mysla. W stanach nikt nikomu uwagi nie zwroci, bo to sie
    > zbyt czesto nie oplaca. Tu ludzie mowia co uwazaja, nie boja sie wyrazac
    > opinii, i to nie jest wada. Cos sie nie podoba - trudno. Nie znaczy to, ze
    > ktos we wlasciciela tego iksa bedzie kamieniami rzucal.

    Alez.... to jest wlasnie to popadanie w skrajnosci. Mieszkalem kilkanascie
    lat w USA, a teraz jestem tutaj. To chyba swiadczy o tym, ze mi sie wcale
    tam nie podobalo... na wszelki wypadek dodam, ze mnie wcale nie wywalili ;)
    Poruszony zostal temat USA w kwestii tuningu optycznego, a jako ze mam
    troche doswiadczen to sie odezwalem. Moze Tobie odpowiada polskie podejscie,
    ale mi sie to wlasnie nie bardzo podoba. To nie oznacza, ze chcialbym sie od
    razu tam przeniesc. Bez przesady...
    Wyrazanie opinii moze byc fajne i konstruktywne, ale zjebywanie z powodu
    gustu nie jest na miejscu. Zauwaz, ze uwagi odnosily sie przede wszystkim do
    koloru i kontrastu. Cos, co wlascicielowi sie wlasnie podobalo. Mav napisal,
    ze wlasciciel chcial jaskrawy kolor, a bylo ogolne niezadowolenie z koloru.
    To nie jest konstruktywna krytyka.
    Co do rzucania kamieniami to wlasnie z tym sie spotkalem i o tym pisalem.
    Wolalem zdjac diodki z kol, zeby uniknac komentarzy. Malo w zeby nie
    dostalem bo sie kolor neonow komus nie podobal. Ty kamieniem nie rzucisz,
    ale....

    pozdro
    --
    James

  • 115. Data: 2009-06-04 22:17:54
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 04 Jun 2009 23:47:44 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    [...]
    > O! A tak się właśnie zastanawiałem, czego Kuczowi w moto po restylingu
    > brakuje :)

    Działającej kierownicy? ;->
    (Ape hangery ode złego są.)

    Bo trywialnych odpowiedzi typu "oświetlenia" to nie przyjmujemy chyba ;-)

    > DP
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 116. Data: 2009-06-04 22:41:44
    Od: m...@w...pl

    Maluje se dalej swoje jajca. I myślę,
    > Grzybol

    To ci freudowska pomylka. Czeska niby

  • 117. Data: 2009-06-05 01:18:56
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    Kuczu pisze:

    > kto zechce i tak znajdzie. Od kilku lat mam galerie na bikepics.

    "Ręce do góry, daj całe złoto które wieziesz ze sobą
    Ręce do góry, bez siły lub przemocą" :)

    Ja mam pytanie w kwestii formalnej, czy do tej kierownicy da się
    dosięgnąć czy też w czasie jazdy trzeba trzymać się zwisających frędzli? :P

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 118. Data: 2009-06-05 05:20:45
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "gildor"

    poka linke do foty

    Jeszcze nie bylo wtedy enternetu...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 119. Data: 2009-06-05 05:41:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Zefir pisze:

    > Ja mam pytanie w kwestii formalnej, czy do tej kierownicy da się
    > dosięgnąć czy też w czasie jazdy trzeba trzymać się zwisających frędzli? :P

    Nie bedzie fredzli. Zamkneli jedyna w miescie Cepelie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 120. Data: 2009-06-05 05:52:37
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Zefir"
    Ja mam pytanie w kwestii formalnej, czy do tej kierownicy da się dosięgnąć
    czy też w czasie jazdy trzeba trzymać się zwisających frędzli? :

    Nie widzialem foto ale domyslam sie iz dyskusja toczy sie wokol przedmiotu
    tak wygodnego ze dzezus spogladajac z krzyza poczul sie dosc komfortowo i
    tak
    po polsku ucieszyl sie ze ktos moze miec gorzej ???

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)