    From: "James" <n...@d...for.spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Date: Fri, 5 Jun 2009 00:17:53 +0200
    <h08p13$eoa$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h08qe0$mfv$4@news.onet.pl>
    <h08r4l$jlr$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h08r7o$mfv$6@news.onet.pl>
    <h08rhs$kl5$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h08t81$f3m$1@news.onet.pl>
    <h093gt$rf$1@news.onet.pl>

    "kocyk" wrote...

    > James, jak cie lubie, tak pierdolisz. Przenies sie, skoro tu tak zle. Ja
    > cenie nie tyle polske, co cala europe za to, ze tu ludzie nie boja sie
    > powiedziec co mysla. W stanach nikt nikomu uwagi nie zwroci, bo to sie
    > zbyt czesto nie oplaca. Tu ludzie mowia co uwazaja, nie boja sie wyrazac
    > opinii, i to nie jest wada. Cos sie nie podoba - trudno. Nie znaczy to, ze
    > ktos we wlasciciela tego iksa bedzie kamieniami rzucal.

    Alez.... to jest wlasnie to popadanie w skrajnosci. Mieszkalem kilkanascie
    lat w USA, a teraz jestem tutaj. To chyba swiadczy o tym, ze mi sie wcale
    tam nie podobalo... na wszelki wypadek dodam, ze mnie wcale nie wywalili ;)
    Poruszony zostal temat USA w kwestii tuningu optycznego, a jako ze mam
    troche doswiadczen to sie odezwalem. Moze Tobie odpowiada polskie podejscie,
    ale mi sie to wlasnie nie bardzo podoba. To nie oznacza, ze chcialbym sie od
    razu tam przeniesc. Bez przesady...
    Wyrazanie opinii moze byc fajne i konstruktywne, ale zjebywanie z powodu
    gustu nie jest na miejscu. Zauwaz, ze uwagi odnosily sie przede wszystkim do
    koloru i kontrastu. Cos, co wlascicielowi sie wlasnie podobalo. Mav napisal,
    ze wlasciciel chcial jaskrawy kolor, a bylo ogolne niezadowolenie z koloru.
    To nie jest konstruktywna krytyka.
    Co do rzucania kamieniami to wlasnie z tym sie spotkalem i o tym pisalem.
    Wolalem zdjac diodki z kol, zeby uniknac komentarzy. Malo w zeby nie
    dostalem bo sie kolor neonow komus nie podobal. Ty kamieniem nie rzucisz,
    ale....

    pozdro
    --
    James