  • Data: 2009-06-04 20:34:53
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    kocyk pisze:

    > No nie widzialem, widac miales jakiegos fotografa co wczesniej dla
    > maverika robil, albo komorke z promocji.

    Komorke z promocji i kaca

    > Czasem tak. Ale twoj ma taki zbiornik, ze az sie prosi cos na niego,
    > przynajmniej jak dla mnie. No i ja ogolnie lubie taki troche odpust,
    > wiesz. Takie duperelki do ogladania.

    A wiesz ze bylo cos na niego ? Specjalnie od Germanca bralem naklepki
    ale lakiernik spierdzielil przy nakladaniu to wolalem bez. Jedna mi
    zostala to akurat na samochod bedzie.

    Ale skonczmy juz ta dyskusje bo po pierwsze primo nikt i tak nie wie o
    czym gadamy a po drugie primo znowu bedzie ze spisek, beton i grupa
    trzymajaca wladze sie panoszy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!