    From: "Krzysztof" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Corolla lub Yaris-wybór
    Date: Fri, 16 Apr 2010 06:47:58 +0100

    "V-Tec" <v...@z...pl> wrote in message
    news:hq84f0$b61$2@inews.gazeta.pl...
    > Rafał pisze:
    > [..]
    >
    > No nie wiem, ja duży wózek dość długo woziłem.

    Stanelo na Corolli. Czekam na decyzje kredytowa ale chyba w czwartek ja juz
    odbiore. Auto oczywiscie uzywane, pierwsza rejstracja 07/06r, przebieg 75000
    km, ladne i czyste w srodku.
    A co do wózka, to nie jest to juz gondola, ale wozek wielofunkcyjny, do
    ktorego na poczatku byla dopinana gondola, wiec jego rozmiary sa troche
    wieksze niz zwyklej parasolki. W naszym przypadku bedziemy potrzebowac tego
    wózka jeszcze conajmniej dwa lata, dlatego tez liczyl sie duzy bagaznik przy
    zakupie.
    Dziekuje bardzo za wszystkie odpowiedzi
    Pozdrawiam Szanownych Grupowiczow
    Krzysztof