eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCorolla '98 - po odpaleniu niskie obrotyRe: Corolla '98 - po odpaleniu niskie obroty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Inead" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Corolla '98 - po odpaleniu niskie obroty
    Date: Sun, 6 Feb 2011 12:41:34 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <iim1de$nse$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iilv35$sop$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cable194106211-082.astral.lodz.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1296992494 24462 194.106.211.82 (6 Feb 2011 11:41:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Feb 2011 11:41:34 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <iilv35$sop$1@news.onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: a.frost
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2348106
    [ ukryj nagłówki ]


    "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:iilv35$sop$1@news.onet.pl...
    > Corolka E11 z 1998/12, 1.4.
    > Nie ma problemów z odpalaniem, w zeszłym roku dawała rade i przy -26C.
    > Odpalanie wyglądało zawsze tak, że po zakreceniu i "załapaniu" obroty
    > wskakiwaly na 1200-1300rpm, silnik sie ogrzewal i obroty spadaly do ~800.
    > Od kilkunastu dni obserwuję że po zakręceniu i załapaniu obroty bardzo
    > leniwie rosną do tych 1300 (do zagrzania), tak że najlepiej kilka sekund
    > przytrzymać delikatnie pedał gazu - tak jakby automatyka (jaka?) nie
    > potrafiła wystarczająco szybko skompensować temperatury/niskich obrotów i
    > zdarza się że silnik gaśnie - trzeba zakręcić jeszcze raz i przytrzymać
    > ten pedał gazu.
    >
    > Co to może być?
    > Czy to boli? ;-)

    Sprawdź luzy zaworowe. Te silniki nie przepadaja za LPG, u mnie zawory
    wymagają regulacji co 30 tys km, łapią zbyt duże luzy i właśnie pojawia się
    problem z wolnymi obrotami i nierówna praca na wolnych obr.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: