-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
From: ii <i...@o...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Coraz więcej pieszych ginie na przejściach, a nowe prawo miało ich
ratować"
Date: Thu, 6 Oct 2022 10:57:38 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Message-ID: <thm5a3$j3i$1@news.icm.edu.pl>
References: <s...@4...com>
<thjg8k$ej2$1$Janusz@news.chmurka.net>
<633e5dfe$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
<thlne5$37lvb$1@dont-email.me>
<633e6e03$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 6 Oct 2022 08:57:39 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
logging-data="19570"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.3.1
Content-Language: pl
In-Reply-To: <633e6e03$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2707476
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06.10.2022 o 07:56, JDX pisze:
> On 06.10.2022 07:00, ddddddddddddd wrote:
>> On 06.10.2022 05:47, JDX wrote:
>>> On 05.10.2022 10:46, Janusz wrote:
>>>> W dniu 2022-10-02 o 12:05, r...@k...pl pisze:
>>>>> "Coraz więcej pieszych ginie na przejściach, a nowe prawo miało ich
>>>>> ratować"
>>>> I bardzo kur#a dobrze, tak to jest jak się wprowadza zachodnie
>>>> przepisy na wschodnie drogi kompletnie nieprzystosowane do nowych
>>>> przepisów.
>>> A na czym polega to nieprzystosowanie wschodnich dróg? Że jak się
>>> pieszy zbliża do przejścia, to np. jakieś zapory powinny się podnosić
>>> w poprzek jezdni? :-D
>>>
>>>
>>
>> Pewnie polega na ilości prześć które trzeba obserwować.
> Gdy kierujesz, to cały czas musisz obserwować co się dzieje wokół.
> Łolaboga, a ile to jest u nas skrzyżowań równorzędnych, czy nawet
> nierównorzędnych, ale słabo oznaczonych jednym znakiem na każdej z
> dochodzących dróg. Być może, że więcej niż przejść dla pieszych, a też
> trzeba je obserwować. Kurwa, nawet te obstawione znakami i sygnalizacją
> świetlną trzeba obserwować :-) (a ewidentnie nie wszyscy to robią). Itd.
No i właśnie dlatego jeszcze obserwowanie pieszych może się nie udać.
Wczoraj skręcałem w poprzeczną na światłach i zatrzymałem się bo
przejście było a szyby miałem zaparowane na brzegach i nie byłem pewien
czy wszystko widzę. I te [piiiii] co stały na przejściu i miały czerwone
(nie zawsze mają, mam skrzyżowanie bliżej gdzie na poprzecznej mają
zielone) wlazły na przejście, gdy ruszyłem. I już naprawdę o krok było.
>
>> W poniższych linkach wrzuciłem ludzika na pierwszym lepszym miejscu na
>> mapie - ciężko w ogóle znaleźć przejście dla pieszych - tam gdzie
>> przechodzą wiedzą, że nie mają pierwszeństwa i MUSZĄ ustąpić pojazdom.
> A tam gdzie mają przejście, wiedzą, że mają pierwszeństwo.
Tak? A na światłach to wiedzą, że "czarne jest czarne a białe białe" ?
Masz powyżej.
W innym miejscu widzę z daleka, że chłopki dwa przechodzą po zebrze. I
już czuję, że coś kombinują. Jeden zatrzymał się jak był w połowie
przejścia, podumał i zawrócił, drugi zrobił to samo jak już był po
drugiej stronie.
Świadomość pieszych jest niewłaściwa. Oni teraz wchodzą na przejście,
albo nawet bez przejścia i uważają, że "są w prawie". To jest ok póki
nie wchodzą pod samochód. A tego to oni już nie ogarniają.
>
..
>
> Jak dla mnie marudzenie o zbyt dużej liczbie przejść jest takim samym
> nonsensem jak lamenty tych, którzy chcą, aby powycinać drzewa przy
> drogach bo się ludzie o nie zabijają. I dobrze, że się zabijają, Ch im w
> D. Zmniejsza się ilość głupoty wśród populacji, a to korzystne zjawisko.
> :-D
>
Drzewa przy krawędzi jezdni są złe. Nie ma sensu z tym dyskutować.
Populacja nie ma nic do tego. Rozwalisz się Ty na samochodzie jadącym z
naprzeciwka albo wpadniesz w poślizg na liściach.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.10.22 10:59 ii
- 06.10.22 11:02 ii
- 06.10.22 11:05 ii
- 06.10.22 11:34 _Master_
- 06.10.22 13:09 JDX
- 06.10.22 13:51 ii
- 06.10.22 13:51 JDX
- 06.10.22 13:56 _Master_
- 06.10.22 13:58 _Master_
- 06.10.22 14:00 _Master_
- 06.10.22 14:39 J.F
- 06.10.22 14:43 JDX
- 06.10.22 14:51 JDX
- 06.10.22 14:56 Tomasz
- 06.10.22 17:12 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=