  • 11. Data: 2013-01-04 00:09:59
    Temat: Re: Coraz lepiej...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 21:49:35 +0100, megrims napisał(a):

    > nawet 1kpln (roczna winieta) ale niech siec dróg będzie jak a Austrii

    W Austrii wcale nie jest taka dobra.
    A policja chowa sie po krzakach bardziej niz u nas :-)

    J.

  • 12. Data: 2013-01-04 07:51:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    8...@4...com
    *jerzu* napisał(-a):

    > Ja też. Ratunek jest tylko w posłach. Jak masowo zaczną dostawać
    > mandaty, to może zaczną zmieniać prawo :)

    Również na odwrót. Trzeba zadbać żeby mandatu (poselskiego) na kolejną
    kadencję nie dostali ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2013-01-04 14:53:18
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-04 00:09, J.F. pisze:

    > W Austrii wcale nie jest taka dobra.
    > A policja chowa sie po krzakach bardziej niz u nas :-)
    >
    > J.

    Fakt. Jakoś nigdy nie miałem parcia na pedał gazu w A.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 14. Data: 2013-01-04 18:12:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości
    >Również na odwrót. Trzeba zadbać żeby mandatu (poselskiego) na
    >kolejną kadencję nie dostali ;)

    Bo ja wiem ... ja tam wole jak u wladzy jest czlowiek ktory tez lubi
    przycisnac, a nie jakis zdeklarowany kapelusznik ktorego obrzydzeniem
    napawa fakt ze ktos go wyprzedza jak on jedzie 50 :-)

    Aczkolwiek musze przyznac ze jakby tak im widmo utraty fotela zajrzalo
    w oczy razem z widmem kilkudziesieciu mandatow do zaplacenia, to moze
    by zadbali takze o nieuprzywilejowanych kierowcow :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-01-04 23:14:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości

    >Fakt. Jakoś nigdy nie miałem parcia na pedał gazu w A.

    Troche statystyki ... starej niestety

    http://www.shlow.eu/the-shlow-forum/austria/

    81% olewa 30 ... no coz, jesli badane w Grazu to nie dziwne :-)
    policja wystawila prawie 4 mln mandatow ... a to maly kraj.

    Przy czym ... wypadkowosc im w miare rownomiernie spada od 25 lat, co
    roku mniej, z wyjatkiem jak sobie obowiazkowych swiatel zazyczyli ...
    lepsze drogi i lepsze samochody ?

    J.