  • 11. Data: 2012-04-17 11:36:48
    Temat: Re: Coraz czestsze niedorobki sprzetu....
    Od: atm <...@v...pl>

    Teraz cos z podworka HTC, ONE konkretnie:

    -niektore egzemplarze maja problemy z wyswietlaczem:
    http://gizmodo.pl/problemy-z-ekranem-htc-one-x/

    -inne zas z obudowa:
    http://www.engadget.com/2012/04/13/htc-fixes-rare-on
    e-s-chipping-finish-issue-swaps-phones-for-fre/

  • 12. Data: 2012-04-17 11:44:48
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-09 00:15, atm wrote:
    > ....i coraz bardziej zenujace rozwiazania:
    > http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=21779:asus-bdzie-rozdawa-dongle-gps-wacic
    ielom-transfomera-prime&catid=1:latest-news&Itemid=1
    03

    > Jesli nastepnym razem ktos nawali z wyswietlaczem to pojawi sie Screen
    > Extension Kit?

    Lepiej zas nie bedzie a raczej tylko gorzej. W jednym z artykulow
    dotyczacych klopotow finansowych Sony, podano informacje ze firma
    zaklada znaczace skrocenie okresu projektowego urzadzen mobilnych.
    Inne firmy zapewne nie beda moglby pozostac w tyle.
    Bedziemy mogli dumnie nosic tytul "alfa testerow" ;]

  • 13. Data: 2012-04-18 00:55:06
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-17 11:34, atm pisze:
    article&id=21779:asus-bdzie-rozdawa-dongle-gps-wacic
    ielom-transfomera-prime&catid=1:latest-news&Itemid=1
    03

    > Jesli to jest ostateczna wersja dongla to jestem pod wrazeniem - nieco
    > mniejszy od satelity i blokuje jedynie klawiature, wogole nie
    > zaslaniajac ekranu ;]

    > http://www.engadget.com/2012/04/16/transformer-prime
    -gps-dongle-spotted/

    Zaraz zaraz. To nowy uchwyt antypoślizgowy? Aaa, zapomniałem - w
    instrukcji pewnie jest, żeby nie dotykać anteny, bo to zakłóca odbiór ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/