  • Data: 2017-04-16 23:47:28
    Temat: Re: Cooler do starego procesora z Socket 7
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 16 Apr 2017 15:36:32 +0200
    doszła do mnie wiadomość <58f37360$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    od Smok Eustachy <s...@w...pl> :
    >W dniu 14.04.2017 o 20:21, RadoslawF pisze:
    >/.../
    >
    >Powiem tak: dźwięk MIDI. Jak ktoś miał Soundblastera 32/64 itp to gierki
    >brzmiały lepiej bo te Soundblastery miały jakies próbkowanie, pamięć
    >swoją z próbkami itp. A na współczesnych kartach graficznych brzmi to
    >słabo. Np. Warcraft 2

    Jeszcze z czasów dosa został mi PRO32AW, pewnie nawet działający:
    http://wavetable.web.fc2.com/avance.htm
    Łeb urywało na dobrym wzmacniaczu:
    https://youtu.be/sMwjx3EBBTg?t=63