    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Cooler do starego procesora z Socket 7
    Date: Fri, 14 Apr 2017 20:21:27 +0200

    W dniu 2017-04-14 o 19:33, ToMasz pisze:

    > tak i nie. po złomach, u ludzi na strychach, wala się tego dużo. sęk w
    > tym, że coraz więcej firm, odzyskuje złoto. złota na starych prockach
    > było dużo, a jak sam widzisz kolekcjonerstwo też się ma dobrze. jednak
    > jest jedno ale. naiwniaków nie brakuje, więc płacą jak barany. jeśli
    > chcesz mieć komp do grania, to da się spoko tak skonfigurować nowoczesny
    > soft, żeby stare gry myślały ze mają do dyspozycji pentium 1, albo 386.
    > Sam tak robię z amigą. I teraz jakbym miał czekać na dyskietki.... a na
    > emulowanej mogę grę przerwać w dowolnym momencie, zapisać stan i wznowić
> [...]

    Z Amigą owszem, z PC już nie zawsze.
    Znajomy szukał jakiejś mocno zabytkowej karty, po nagabywaniu po co
    mu ona przyznał że składa jakiemuś miłośnikowi starych gier
    starego peceta. Na propozycję emulatora i podobnych rozwiązań
    wymienił kilka gier i stwierdził że poprawnie nie działają ani
    na emulatorze ani na maszynie wirtualnej. Musi być prawdziwy
    sprzęt. Przyznam że byłem lekko zdziwiony.