    From: "kogutek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cofanie liczników będzie przestępstwem
    Date: Wed, 16 Mar 2011 16:45:09 +0000 (UTC)

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > begin Lewis

    > W ten sposĂłb, to moĹźna udowodniÄ&#65533;, Ĺźe licznik byĹ&#65533; kiedyĹ&#65533;
    krÄ&#65533;cony. I kogo
    > za to skaĹźesz, licznik?

    Są dwie pamieci. Jedna obsluguje liczik. Ją można zapisywać i kasować. Druga
    pamieć o dużo niższej pojemności moze być tylko zapisywana. Taki system
    zaproponował pod koniec lat 70 dziesiatych Philips, został przyjęty przez
    wszystkic producentow samochodów. Jeden licznik liczy na bieżąco a drugi jest
    zapisywany co jakiś czas po spełnieniu warunku określonego przebiegu jaki
    zliczył pierwszy licznik. Po tym się nie ustalli że cofnięty byl w czwartek o
    15:38:24. Ale z dokładnością do kilku dni się da. A na pewno mozna stwierdzić
    przy jakim pzrebiegu obydwa liczniki się rozjechały. Generalnie to wszystko to
    pieprzenie kotka za pomocą młotka. Po co nowe uregulowania jak są stare, dobre
    tylko nie egzekwowane. To jak na podstawie istniejacych nie karzą to niby
    dlaczego jak wejdą nowe będą karali. Zwyczajnie policji i prokuraturze nie
    bedzie się chcialo. Tam też pracują ludzie i chcą sie poopierdalać i wziąć za
    to pensję a nie produkować tony zapisanego papieru. Tworzenie baz danych nie
    wchodzi w grę. Nie można zbierać informacji o ludziach tylko dlatego ze mają
    samochod, komórke albo telewizor. I tak na dobra sprawę w tej chwili można
    sprawdzić jakim papierem toaletowym Kowalski wyciera sobie dupę. Takie
    spisywanie licznikow to kolejny etap w szpiegowaniu ludzi. Gowno rząd ma
    obchodzić ile robię rocznie kilometrow. Jak rozwożę narkotyki to mają mnie
    zlapać na gorącym czynku a nie że robilem rocznie 30 tysięcy i im pasje jak
    ulal bo od miejsca skąd je zabieram do miejsca gdzie dowozę jest taka
    odległośc że robie rowno 30 tysięcy. Niech minister sprawoedliwości nakaże w
    trybie natychmiastowycm egzekwowanie obowiązujach przepisow a nie tworzy nowe.
    Na oszustwa, wyludzenia itp jest dostateczna ilośc paragrafów.