  • Data: 2011-03-16 18:01:29
    Temat: Re: Cofanie liczników b?dzie przest?pstwem
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli kosztowałyby tyle, ile auta w podobnym stanie w każdym kraju?
    > No popatrz - o to właśnie idzie.

    Te auta w podobnym stanie w innych krajach są zdecydowanie tańsze. Bo ktoś je
    kupuje i przywozi do Polski i sprzedaje z zyskiem. Cofanie liczników to
    margines. Ale wrzeszczy się na to w Polsce bo Polak z natury jest oszustem i
    zlodziejem i wszędzie widzi tych co chcą go okraść. W tych innych krajach
    ludzie rożnią się tym ze widzą wszędzie samych oszustów co nie wyklucza że
    mogą być ostrożni. Bylą niedawno statystyka, ktoś na grupie dał linka.
    Wynikało z niej ze przeciętny niemiec mający samochód robi rocznie niecale 20
    tysięcy.To jak ktoś kupuje 8 letni samochód z przebiegiem 150 tysięcy to on ma
    tyle ile może mieć. A ze zaczną się z nim klopoty. Silnik będzie bral olej,
    coś się co chwila będzie psulo. To nie znaczy że licznik byl cofnięty a z tego
    że teraz samochody popularne robi się na 200 tysięcy przebiegu. Oczywiście
    robi się i samochody co więcej wytrzymują, ale to wedlug mnie moze być kilka
    procent rynku. Mozliwy do uzyskania przebieg jest skorelowany z przewidywanym
    czasem użytkowania. Nikt nie zrobi samochodu co zostanie wymieniony na nowy po
    8 latach i przy przeciętnym przebiegu w granicach 20 tysięcy będzie mial
    mechanizmy wytrzymujace 3 razy tyle, bo nikogo na to zwyczajnie nie stać.