  • Data: 2011-03-21 19:26:11
    Temat: Re: Cofanie liczników b?dzie przest?pstwem
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-20 21:21, Cavallino pisze:

    > Mówisz o tych z dopiskiem "sprzedaję jako uszkodzone"? ;-)

    No np. taki: (bo w Punto 2 to to chyba jest komputer):
    http://allegro.pl/komputer-centralka-grande-punto-50
    0-1-2-8v-i1479305010.html

    > Już nie mówiąc o tym, że jak wezmę fakturę to wyjdzie tyle zo z allegro
    > centralka niewiadomego pochodzenia i bez gwarancji.

    Od tego gościa z linka kupowałem już jakieś części mechaniczne z
    samochodów które on rozbiera - faktura była i gwarancja niby też (ale
    nie korzystałem, więc nie wiem jak z realizacją).

    W sumie faktycznie naprawa od razu obu torów może być lepszym pomysłem,
    bo zapłacisz 200zl więcej, ale będziesz miał raz że spokój, dwa że nie
    pamiętam jak w Punto 2 był zrobiony immobiliser.