  • Data: 2011-06-11 10:25:45
    Temat: Re: Cofamy się w rozwoju
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Jun 2011, Cavallino wrote:

    > Czy w Waszych miastach, też jako "eksperci" cytowani są w prasie jacyś chorzy
    > na głowę rowerzyści?

    To NTG i w ogóle nie teges, ale odnoszę wrażenie że w większości (dość
    istotnej) gmin w kraju "ekspertyzami" zajmują się głównie teoretycy
    komunikacji rowerowej. Znaczy gości którzy traktują rower jako
    narzędzie rekreacji a nie komunikacji, wskutek czego tworzą kolizjogenne
    twory utrudniające jazdę zamiast "zwykłego" paska poboczowego.

    > W Poznaniu w GW zawsze o ruchu drogowym wypowiadają się jakieś przypały,
    > których jedynym marzeniem jest zaoranie wszystkich dróg lub zamiana ich na
    > rowerowe - tak jak cytowany Beim.

    "Zamiana na rowerowe" polega dość często na nicniezrobieniu :P
    i wielokroć, z p. widzenia komunikacji rowerowej, jest to lepsze
    rozwiazanie niż jakiekolwiek "pomysły", zgoda.
    Tak, wiem że niekoniecznie to miałeś na myśli ;)

    > Normalnych ludzi się nie cytuje, widocznie nie piszą po linii Wybiórczej.
    >
    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9737718,Trasa
    _katowicka_zostanie_bez_wiaduktu_.html

    O, i jeszcze genialny pomysł z kładkami dla pieszych.
    Ciekawe co ten sam gościu powie, jak będzie miał 70++ i przypadnie mu
    kilka takich "spacerków" po parę metrów w górę i w dół żeby gdzieś się
    dostać.

    pzdr, Gotfryd