  • Data: 2015-07-21 10:40:50
    Temat: Re: Code-A-Phone 4275
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:mo5i5t$bj7$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "MKi" <e...@t...op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jedyne, co Google zwraca, to
    > http://www.grupy.egospodarka.pl/Code-A-Phone-4275,t,
    553235,8.html, nie
    > klikać, to jest właśnie twoje pytanie... Proszę, już jakiś serwis
    > zlurkował posta, a gugiel zaindeksował, szybcy cą kurnawafel...

    I niestety, to, co w temacie napiszemy, to oni to wystawiają, przestaje mnie
    dziwić szum informacyjny, skoro coraz więcej informacji cierpi na syndrom
    tłumacza Google Translate, który pada już ofiarą samego siebie...

    > Spróbuję poszukać jeszcze w necie, jak tylko oswobodzę się z naprawy
    > telewizora, duży Samsung padł inwerter i czekam na część, to siądę i może
    > coś znajdę, więcej, niż w linku, który podałem.

    Szum informacyjny w połączeniu z brakiem czegokolwiek jest przytlaczający,
    pewnie to jakiś niszowy produkt... Bym poszukał, ale chodzę jak struty, bo
    mi ciotka, mamy siostra wczoraj umarła po ciężkiej chorobie (z cukrzycą nie
    ma żartów, ma fatalne powikłania), może za parę dni spróbuję jeszcze raz,
    jak choćby trochę ochłonę?
    Może trzeba pod czymś innym szukać, bo ja w tym momencie nie mam pomysłu...
    Nadmieniony telewizor naprawiłem, obraz ma lepszy, niż przed awarią,
    przedmuchałem wnętrze i plama na obrazie skurczyła się i zbladła.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100