eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo zrobić w takim przypadku z samochodem?Re: Co zrobić w takim przypadku z samochodem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Technolog <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co zrobić w takim przypadku z samochodem?
    Date: Tue, 11 Jan 2011 12:20:59 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <7...@4...net>
    References: <4d2b5970$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: car97.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1294744864 31410 83.30.89.97 (11 Jan 2011 11:21:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jan 2011 11:21:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Antivirus: avast! (VPS 110109-1, 2011-01-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341511
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 20:08:52 +0100, massey napisał(a):

    > 2. Auto technicznie sprawne, biezaco serwisowane jednak niestety pojawily
    > sie spore oznaki korozji przy prograch
    > i generalnie zdaje sobie sprawe ze to moze byc jego zmierzch i moze tych
    > badan zwyczajnie nie przejsc.
    > 3. Mam teraz pytanie co w takiej sytuacji:

    Ostatnio "odpicowywałem" swoje auto przed przeglądem, czyli oprócz dwóch
    usterek ważnych z punktu widzenia badań: hamulców i mocowania tłumika,
    zrobiłem też kilka rzeczy drobniejszych, niemających wpływu na badania
    (wymiana wycieraczek, korekta spryskiwaczy, doklejenie listwy bocznej,
    naprawa jednego z siedzeń, lampa tylnej klapy...).

    W każdym razie w serwisie tak się zakręcili naprawą, że zapomnieli o tym
    mocowaniu tłumika, auto wyjechane z warsztatu, warsztat już zamknięty.
    Powiedzieli mi, żebym podjechał następnego dnia - dzień po terminie
    przeglądu. Żeby było szybciej, wskazali mi miejsce gdzie kupię tę gumę po
    drodze. Autem generalnie dało się jeździć, tłumik lekko pukał tylko przy
    zapalaniu.

    Pojechałem tego wieczora do stacji diagnostyki i na wejściu, przed
    wjechaniem mówię, jaka jest bolączka w aucie, pokazuję nawet tę gumę, która
    się zniszczyła (zostawili ją w aucie na wzór do zakupu) i że tłumik nie
    jest idealnie przymocowany. Facet spojrzał i mówi: wjeżdżać. Auto przeszło
    badanie bez problemu, na koniec tylko powtórzył, żebym tę gumę napewno
    zamontował.

    TL;DR Na wstępie u diagnosty powiedziałem o usterce samochodu, pracownik
    stacji przymknął na nią oko.

    PODSUMOWUJĄC proponuję Ci więc zrobić podobnie - gdy nie ma ruchu (wcześnie
    rano lub późnym wieczorem) podjechać do jakiejś stacji diagnostycznej, nie
    parkować przed wjazdem na kanał tylko obok i spytać, co diagnosta sądzi o
    tym przypadku - powtarzaj, że poza tym wszystko w aucie jest sprawne. Jak
    nie będzie mu się chciało wyjść i rzucić okiem, jedź gdzieś indziej. Ale
    wszystko inne w aucie musi być tip top.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: