    Date: Sat, 15 Jan 2011 00:16:31 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co zrobic...

    W dniu 2011-01-14 10:57, Wangog pisze:
    > Witam
    >
    > Co byscie zrobili w sytuacji kiedy:
    > Kupiliscie auto ok. pol roku temu za 20 tys. (C klasa 220 CDI z 2000
    > roku). Bardzo dobrze wyposazona, super odczucia z jazdy. Okazalo sie ze
    > awarii uleglo kilka dosc drogich elementow jak serwo czy alternator. Do
    > tego dochodza jeszcze koszty olejow (automat) i innych troche tanszych
    > jak klocki czy elementy zawieszenia.
    > Juz wpakowaliscie w niego ok. 5 tys PLN i co dalej?
    >
    > Sprzedac go i stracic kase, ktora wydaliscie na naprawy. Nikt oczywiscie
    > nie odpowie na pytanie czy dalej cos sie nie popsuje.
> [...]

    Ale jaką masz alternatywę?
    Sprzedać i kupić prawie nowe Seicento? :)

    Bo niestety jak się kupuje dziesięciolatka, to trzeba liczyć się z tym
    że to i owo będzie się sypało. A kupując auto drogiej marki, jeszcze
    sama bieżąca eksploatacja też będzie odpowiednio kosztować.

    Jak masz szczęście to nic się sypnie mniej, jak masz pecha to więcej.