  • Data: 2017-08-31 23:39:40
    Temat: Re: Co zastąpi CB w samochodach ...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Nie działa tak samo jak 10 lat temu. Obecnie wielu nie ma nawet gruszki,
    > tylko słucha, ponadto sa alternatywy i CB nie jest niezbędne.
    > ---
    > Gdzie Ty jeździsz, że Ci nie działa ?!

    Nie napisałem ze mi nie działa.
    ---
    Zacytuj no całą poprzednią swoją wypowiedź.

    Napisalem że mi działa *INACZEJ* niż 10
    lat temu.
    ---
    No i że nie działa.

    Masz znowu problemy z elementarnym rozumieniem pojedynczego
    zdania. Jestes pewny że powinieneś dyskutować o czymkolwiek w internecie
    z takimi problemami?
    ---
    Ja nie mam żadnych problemów. Spojrzyj sobie w lustro.

    > Po prostu masz się za lepszego, ale to nic nie znaczy, ludzie cośtam
    > gadają i tyle.

    Jak by gadali cośtam to bym miał to w dupie. Problem w tym że oni klną,
    grożą sobie, zachowują sie jak zwierzęta.
    ---
    Skoro są zwierzętami to raczej logiczne, że tak zachowują się.

    Nie da się odpalić radia przy
    dzieciach w samochodzie. 10 lat temu dało rade. Obecnie nie, częste
    zajęcie tirmanów w trasie to omawianie walorów zauwazonej prostytutki ze
    szczegółami anatomicznymi. Innymi słowy CB stało się m.in. rozrywką dla
    znudzonych debili.
    ---
    Moim zdaniem nie umiesz zaakceptować otaczającej Cię rzeczywistości.

    > Dam wyjątek od tego: w Katowicach jest często słyszalny człolwiek ktory
    > informuje zainteresowanych o korkach. To jest użyteczny przykład. Ginie
    > jednak w tłumie debili rzucających kurwami na prawo i lewo.
    > ---
    > Ojej, i co z tego ? Że wszyscy mają takie hobby uprawiać ? A antenę kto im
    > da powiesić na budynku ? Gość chyba wyrósł z KF i tyle.

    Gość nie ma co robić, więc przynajmniej pomaga innym zamiast od lat nie
    potrafić cytowac w necie ale pouczac innych.
    ---
    Znowu masz jakieś schizy ? Teraz masz się pewnie za specjalistę od
    cytowania.

    > A pytanie jest o przyszłość, bo gość ma zdaje się kilka lat i wiecznie żył
    > nie będzie. No to się pytam co dalej i słyszę tylko stękania...

    Nic dalej. CB umiera. I dobrze. Zostana entuzjaści a reszta przeniesie
    sie do Yanosików a pomoc w drodze załatwi panienka z PZU.
    ---
    Pewnie zostaniesz.