  • 11. Data: 2010-07-10 09:19:03
    Temat: Re: Co zamiast stacjonarnego tp?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-07-2010 o 09:39:05 krzysztofsf <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    firmowa/ef_cennik

    > Z tym , ze jest to pseudostacjonarny, bez przewodow.

    I bardzo dobrze, precz z jakimikolwiek przewodami :) to raz, a dwa, chyba
    nie pomyślałeś że operator GSM będzie kładł lub dzierżawił kable do
    połączeń telefonicznych, kiedy wydał fortunę na BTSy :)

    > Internetu stacjonarnego juz sie do tego nie domowi.

    Jakiego internetu?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-07-10 09:51:03
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > chyba nie pomyślałeś że operator GSM będzie kładł lub dzierżawił kable
    > do połączeń telefonicznych, kiedy wydał fortunę na BTSy :)

    na przyklad takiego

    http://www.era.pl/pl/indywidualni/uslugi-porady/inte
    rnet/internet_stacjonarny

  • 13. Data: 2010-07-10 10:22:08
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-07-2010 o 11:51:03 krzysztofsf <k...@o...pl> napisał(a):

    > na przyklad takiego
    >
    > http://www.era.pl/pl/indywidualni/uslugi-porady/inte
    rnet/internet_stacjonarny

    To chyba zły przykład, bo to internet dla tych co mają telefon stacjonarny
    w TP

  • 14. Data: 2010-07-10 10:25:50
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Piotr M pisze:

    rnet/internet_stacjonarny

    > To chyba zły przykład, bo to internet dla tych co mają telefon
    > stacjonarny w TP

    Dokladnie o to mi chodzilo.
    Era oferuje pseudostacjonarny telefon reklamujac jako stacjonarny.

    Bez kabla nie mozemy skorzystac z wielu uslug - tak wiec telefon
    pseudostacjonarny jest jednak ograniczona funkcjonalnie namiastka i jako
    taki powinien byc oferowany.
    Tymczasem w ofertach nie jest to zaznaczone.

  • 15. Data: 2010-07-10 10:31:04
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-10 11:19, Piotr M pisze:

    > I bardzo dobrze, precz z jakimikolwiek przewodami :) to raz,
    Ciagle jeszcze fajnie miec telefon z ktorego zameldujesz dlugotrwala
    awarie pradu itd sytuacje. Staram sie przy wszystkich 'upgradach' miec
    choć jeden stary chamski telefon "centralnej baterii" jak sie dawniej
    mowilo. Zwlaszcza ze "yntelygentne" komorki maja czasy pracy jakie maja.
    Mam swiadomosc, ten argument jest coraz slabszy, ale jest.

    Dwa, ze fajnie miec to u roznych operatorow (w sensie zarowno last mile,
    jak i tranzyt), z podobnych wzgledow. Przypomnialo mi sie, wiele lat
    temu jako jeszcze niedobity wlasciciel NMT pomagalem chlopcom z
    Centertela diagnozowac czy im siec cyfrowa w malopolsce dziala .

  • 16. Data: 2010-07-10 10:34:02
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-07-2010 o 12:25:50 krzysztofsf <k...@o...pl> napisał(a):

    > Dokladnie o to mi chodzilo.
    > Era oferuje pseudostacjonarny telefon reklamujac jako stacjonarny.

    Ale to jest normalny telefon stacjonarny :)

    > Bez kabla nie mozemy skorzystac z wielu uslug - tak wiec telefon
    > pseudostacjonarny jest jednak ograniczona funkcjonalnie namiastka i jako
    > taki powinien byc oferowany.
    > Tymczasem w ofertach nie jest to zaznaczone.

    Co Ty piszesz za głupoty :D Jakich usług?
    A to może inaczej napiszę jak w poprzednim poście. Taki internet od Ery
    możesz mieć nie dlatego, że jest telefon stacjonarny TP (bo to tak w
    skrócie), tylko dlatego że tam ma kable TP. Usługa jest świadczona bo tam
    są kable TP. Więc co ma do tego telefon stacjonarny? Telefon stacjonarny
    to nie są kable. Możesz być nawet na Księżycu (jak tam będzie internet) i
    mieć telefon stacjonarny.

  • 17. Data: 2010-07-10 10:40:47
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > stacjonarny to nie są kable. Możesz być nawet na Księżycu (jak tam
    > będzie internet) i mieć telefon stacjonarny.

    Z kabli od TP nie skorzystasz, o ile nie masz tam uslugi.

    Jesli twierdzisz przeciwnie, to bardzo prosze o link do zrodel, bo mamy
    w rodzinie jedno miejsce, gdzie kilka lat temu zrezygnowano z telefony
    TP, bez prucia kabli. Prosze o informacje jak moge je wykorzystac, nie
    placac TP 30 bodajze zl miesiecznie za utrzymanie przewodow. :)

  • 18. Data: 2010-07-10 10:46:31
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-07-2010 o 12:31:04 Jacek Czerwinski <...@...z.pl> napisał(a):

> [...]
    > mowilo. Zwlaszcza ze "yntelygentne" komorki maja czasy pracy jakie maja.
    > Mam swiadomosc, ten argument jest coraz slabszy, ale jest.

    Bo to zależy gdzie się mieszka i jakie jest ryzyko na "długotrwałą awarię
    prądu". Ja nie pamiętam kiedy ostatni raz była u mnie jakaś dłuższa jak
    kilka godzin (nawet takiej nie pamiętam, może półgodzinna), a w sumie
    przez ostatnie ponad 10 lat mieszkałem też w różnych miastach i nie
    pamiętam też w ilu mieszkaniach. Może ponad 20 lat temu to jak najbardziej
    i wszędzie - 20sty stopień zasilania :). Dlatego ja tam mówię precz z
    wszystkimi kablami, łącznie z zasilającymi :) ale to może później..

  • 19. Data: 2010-07-10 10:53:42
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-07-2010 o 12:40:47 krzysztofsf <k...@o...pl> napisał(a):

    > Z kabli od TP nie skorzystasz, o ile nie masz tam uslugi.

    Ale to jest polityka TP (marketing), a po drugie umowy między operatorami,
    a nie sprawy techniczne.

    > Jesli twierdzisz przeciwnie, to bardzo prosze o link do zrodel,

    Są np miejsca co Netia dostarczy internet po kablach TP a user nie musi
    mieć telefonu.

> [...]
    > telefony TP, bez prucia kabli. Prosze o informacje jak moge je
    > wykorzystac, nie placac TP 30 bodajze zl miesiecznie za utrzymanie

    Zależy na co (i komu) TP pozwoli wykorzystać swoje kable to będziesz miał.
    A i nawet chyba TP nie ma 100% władzy nad nimi, bo są regulacje ustawowe.

  • 20. Data: 2010-07-10 10:53:51
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Piotr M pisze:

> [...]
    > najbardziej i wszędzie - 20sty stopień zasilania :). Dlatego ja tam
    > mówię precz z wszystkimi kablami, łącznie z zasilającymi :) ale to może

    A ja cie pozdrawiam ze Szczecina, miasta najwiekszej (jak dotad) awarii
    ostatniego 20-o lecia :)