  • Data: 2010-07-11 21:03:27
    Temat: Re: Co zamiast stacjonarnego tp?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-07-2010 o 20:55:01 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):

    > LOL
    > Poza Sandomierz nie można zadzwonić to co to za telefon.

    Można :D Nie w tym rzecz. Widzisz, w mniejszych miastach można z takim
    stacjonarnym od Ery chodzić sobie po całym mieście i używać (wszędzie jest
    strefa).

    np. Masz firmę i w firmie telefon stacjonarny, kończysz prace zabierasz go
    do domu i masz w domu domowy :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?