  • Data: 2014-03-12 17:37:24
    Temat: Re: Co zamiast Pentium D
    Od: "Kamil" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jawi" napisał:

    > Kolega Kamil chyba tak ma. Coś jest do dupy, "bo jest i tyle" :)
    > No ale co zrobić? Kryzys wieku średniego nie wybiera... ;)

    Kolega? Ja nie mam głupich kolegów, którzy nie rozumieją najprostszych
    spraw. Jeden "mądry" napisze "zmień monitor", a drugi jeszcze mądrzejszy to
    powtarza. Nie chodzi o monitor, lecz o przyjazną w obsłudze nakładkę wideo,
    która pozwala na regulację tylko filmu, a całego obrazu monitora. Jesteś w
    stanie to pojąć?

    Pzdr