  • Data: 2014-03-07 08:36:56
    Temat: Re: Co zamiast Pentium D
    Od: "Chris" <c...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Nie łżyj kłamczuszku.
    > Temat poboczny to twoje zdanie że tablet może zastąpić komp stacjonarny
    > kontra opinia kilku dyskutantów że jest to niemożliwe w sposób
    > rozsądny i wygodny.

    Tak TABLET MOŻE ZASTĄPIĆ PC w części zadań tak jak czytanie maili, czytanie
    e-booków , proste gry gdzie opierasz się na dotyku jak wspomniane wcześniej
    angry birds a nawet taka gra jak Battelfield 4 tryb dowódcy czy przeglądanie
    stron WWW. jest to MOJE ZDANIE i każdy inny może twierdzić inaczej. PC nie
    lepszy do większości zadań ale czasami nie warto według mnie stawiać kolosa
    skoro można to zastąpić czymś poręczniejszym i praktyczniejszym.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl