  • 1. Data: 2010-10-06 13:06:38
    Temat: Co zamiast GF8800GTS ?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Mam to scierwo i powoli zaczyna mnie wkurzac osiagana przez niego i
    procesor temperatura slonca i pradozernosc farelki.

    Moze ktos polecic cos w miare nowego o podobnych osiagach ale bez
    wielkosci slonia, pradozernosci i temperatur slonecznych.

  • 2. Data: 2010-10-06 13:14:18
    Temat: Re: Co zamiast GF8800GTS ?
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-06 15:06, konieczko pisze:
> [...]
    >
    > Moze ktos polecic cos w miare nowego o podobnych osiagach ale bez
    > wielkosci slonia, pradozernosci i temperatur slonecznych.

    HD 5750

    miab

  • 3. Data: 2010-10-08 16:22:33
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    GF GTX460 od Gigabyte: http://www.proline.pl/?p=GIGA+GTX460+1024
    albo od MSI:
    http://www.esc.pl/product_info.php?products_id=31374
    &osCsid=ac1ca734fcfa519b11f840698bcaa1aa

    --
    Wojtek

  • 4. Data: 2010-10-08 17:47:44
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 08-10-2010 o 18:22 Wojtek napisał na pl.comp.pecet:

    > GF GTX460 od MSI: http://www.esc.pl/product_info.php?products_id=
    > 31374&osCsid=ac1ca734fcfa519b11f840698bcaa1aa

    Długość karty (z chłodzeniem)- 24cm, a np Galaxy 8800GTS miała 23cm.
    8800GTS ma TDP na poziomie 177W, a GTX460 "tylko" ?! 160W.
    Wydajność GTX460 jest większa jakieś dwa razy z hakiem, a miało być
    mniejsze, tej samej wydajności i mniej prądożerne.
    Warunki spełnia HD5750 - trochę wydajniejsza, a nawet HD5670.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail