  • Data: 2010-12-01 09:39:48
    Temat: Re: Co za ... zaprojektowala nowego Partnera (na zime)
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:id3sju$sd7$1@mx1.internetia.pl...

    > albo mierzy temperaturę w bloku, a nie w chłodnicy?

    Czujnik jest ok :-)
    A co mierzy, to mnie wlasciwie nie specjalnie interesuje - wazne ze
    przekauje informacje, ze temperatura silnika jest wporzadku.
    Jak wiadomo, duzy diesel (zwlaszcza turbo CR) nagrzewa sie powoli. Bez
    wlaczenia dogrzewania (webasto) przy takich temp. jak teraz to trzeba ok. 30
    min jazdy zeby sie nagrzal do temperatury optymalnej. Ale jak ja osiagnie to
    sie nie przegrzewa i nie wychladza w czasie pracy, niezaleznie od warunkow
    na zewnatrz.Ogrzewanie wnetrza tez dziala dobrze i w miare jednostajnie
    (ustawione na auto z okreslona temperatura, np. 20 st.C.

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl