  • Data: 2012-07-07 14:27:44
    Temat: Re: Co za wynalazek!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 7 Jul 2012 11:40:27 +0200, Big Jack napisał(a):

    > I będzie sprzedawać, do czasu aż kiedyś komuś kierownicę zablokuje
    > idącemu na czołówkę albo kierującemu się w przystanek autobusowy.

    Ty sie smiej, a byc moze juz masz w aucie ABS, ESP i elektryczne
    wspomaganie kierownicy, sterowane przez komputer.

    > Dziadek nie przemyślał wszystkich aspektów swojego "patentu" :D Ale
    > woli, nomen omen, po trupach jechać po torze jaki był w momencie
    > wystrzału opony, niż mieć choćby złudzenie kontroli nad pojazdem.

    Nie obejrzales. Dziadek to przezyl i nie ma zludzen - traci kontrole nad
    pojazdem i traci kontrole nad kierownica. Dlatego sobie wymyslil blokade.

    Ale ja mam nadzieje ze silniejszy w rekach jestem, no i teraz mam
    wspomaganie. Stare, dobre, hydrauliczne.

    J.