  • 11. Data: 2022-10-25 13:24:45
    Temat: Re: Co z tymi przeglądami
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.10.2022 o 07:45, m4rkiz pisze:

    > to miało być po przekroczeniu powyżej 30 dni - podwójna opłata

    Aa aa

  • 12. Data: 2022-10-25 14:01:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Oct 2022 08:09:17 +0200, cef wrote:

    > Na pewno nie wdrozyli, bo kilka dni temu robiłem
    > przegląd kilkanaście dni po terminie i za normalną stawkę.

    Tam chyba mialo byc dopuszczalne spoznienie o miesiac.

    J.

  • 13. Data: 2022-10-25 19:43:31
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.10.2022 o 08:09, cef pisze:

    > Na pewno nie wdrozyli, bo kilka dni temu robiłem
    > przegląd kilkanaście dni po terminie i za normalną stawkę.

    Mandat dostałeś?

    > A ja w
    >
    > No nie rób z siebie analfabety, przecież w sieci
    > w jakimś gov serwisie znajdziesz to.

    A co za różnica być analfabetą i korzystać z systemów gov czy być i nie
    korzystać?

  • 14. Data: 2022-10-25 19:45:02
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Dobrze, że nie zapominasz się wysrać jak cie dusi :D Nie polecam tego
    > ale DR trzymam w samochodzie. Jak ktoś mi samochód ukradnie, to nie
    > będzie miał problemów ze sprzedażą :D

    No cacy :-)

    > [...]
    >
    > Gdybyś mnie próbował zagadać o Twizy, to bym uciekał. Nie znoszę dupotrui.

    Oni sami gadają. Pewnie sami siebie nie znoszą i po nocy przed sobą
    uciekają, ale w dzień za mną łażą :-)

  • 15. Data: 2022-10-26 16:06:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-25 o 19:43, ii pisze:

    > Mandat dostałeś?

    Tak.

    > A co za różnica być analfabetą i korzystać z systemów gov czy być i nie
    > korzystać?

    Różnica w żródle.

  • 16. Data: 2022-10-26 21:11:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:4iett0bbrv2e.6xrz4w6g23mm$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Tam chyba mialo byc dopuszczalne spoznienie o miesiac.

    Od 4 lat robię przegląd kiedy przylatuję do Polski. Raz byłem spóżniony
    o rok i nigdy nic nie dostałem. Ale zawsze zakładam stary sweter.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 17. Data: 2022-10-26 22:38:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.10.2022 o 19:45, ii pisze:
    [...]
    > No cacy :-)

    Sracy. Jak ukradną to zgłoszę a jak użyją DR to ich mam :]

    Masz szansę wytłumaczyć, dlaczego robię źle :)

    > Oni sami gadają. Pewnie sami siebie nie znoszą i po nocy przed sobą
    > uciekają, ale w dzień za mną łażą :-)

    Chyba ich ze świeczką szukasz albo to pospolite zjeby. Mnie Twizy
    obchodzi tyle, że u sąsiada za płotem stoi i on się wstydzi tym jechać
    :D Może gdyby był LGBTQ/USB/FBI/KFC to by jeździł...ale on to od kogoś
    dostał. Taki nietrafiony prezent :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2022-10-26 23:49:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.10.2022 o 16:06, cef pisze:

    > Tak.

    To pech.

    > Różnica w żródle.

    Bo ja myślę, że przewietrzenie się przy okazji krótkiej wizyty w stacji
    diagnostycznej jest ok.

  • 19. Data: 2022-10-26 23:51:29
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.10.2022 o 21:11, PiteR pisze:
    > in <news:4iett0bbrv2e.6xrz4w6g23mm$.dlg@40tude.net>

    > Od 4 lat robię przegląd kiedy przylatuję do Polski. Raz byłem spóżniony
    > o rok i nigdy nic nie dostałem. Ale zawsze zakładam stary sweter.

    To przecież oni ciągle coś nowego knują i nie przejmują się twoim
    swetrem tak, jak my tutaj. Filmik podawałem, warto sobie oglądnąć jak te
    obłąkańce rozważają czy ma być dodatkowa opłata czy nie ma być.

  • 20. Data: 2022-10-27 01:00:42

    Tue, 25 Oct 2022 14:01:28 +0200, w <4iett0bbrv2e.6xrz4w6g23mm$.dlg@40tude.net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Tam chyba mialo byc dopuszczalne spoznienie o miesiac.

    A jak nie mam częsci do naprawy auta (bo cokolwiek), to co?
    A jak jeżdżę tylko po prywatnym terenie to co?
    A jak kupię auto do kilkuletniej renowacji to co?