    From: Wiesiek <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Co z tym problemem zrobić ?
    Date: Wed, 03 Mar 2004 16:07:39 +0100

    On 3 Mar 2004 11:55:08 GMT, Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    >Tak. Powinien być tam jeszcze załącznik XML, w którym jest IP i nazwa
    >pliku, o który im chodzi.
    Poza IP jest jeszcze nr portu ktory uzyskali podczas polaczenia.
    Przynajmniej mi przychodza maile ze skaragami na DC.
    Podaja ladnie IP, Port, Nick goscia na DC, Jego sciezke lokalna i cel
    (przewaznie film) o ktory maja pretensje.

    >Odpisałem grzecznie (po polsku, oczywiście), że nie mogłem tego filmu
    >tam znaleźć, więc nie mogę im pomóc w usuwaniu nielegalnych treści.
    Ja tez ladnie odpisalem po angielsku i po polsku i od pol roku nie
    dostalem zadnej odpowiedzi. Notorycznie przychodzi ten sam mail +
    zmieniajacy sie zalacznik w XMLu.

    --
    Wiesiek