  • Data: 2017-12-20 15:30:37
    Temat: Re: Co z tą pamięcią?
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-15 o 20:27, Animka pisze:

    > Mam wyłączone automatyczne aktualizacje i w ogóle aktualizację.
    > Jak tefon zaktualizował mi do nowszej wersji to tyle dziadostwa się od
    > razu doinstalowało, ze duzo czasu mi zajeło uporywanie sie z tym.
    > Wreszcie powrócilam do poprzedniej wersji, poustawiałam conieco od
    > nowa i teraz nie uaktualniam.

    Masz na myśli aktualizację systemu operacyjnego czy zainstalowanych
    programów z Google Play? Zresztą zdaje się że nie mamy wyboru - jedno i
    drugie musimy aktualizować,. Ile ja bym dał za możliwość aktualizacji
    systemu w tablecie na nowszy, bo tak właściwie z punktu widzenia
    aktywnego użytkownika ten tablet to ze względu na muzealny system jest
    normalnym trupem. Mi w sumie służy już tylko czasem do nawigacji, i do
    czytania audiobooków. Sklep Google już od dawna nie wspiera tego systemu
    (2.2.2)

    > Wyłącz tę nawigację. Włączaj wtedy kiedy potrzebujesz.

    Jasne, tylko że to nie jest rozwiązanie. Np. kasując zapisy w opcji
    ulubione nic na tym nie zyskam, tylko kłopot bo zamiast jednego
    kliknięcia - "dom" muszę każdorazowo żmudnie wpisywać swój adres
    zameldowania.