  • Data: 2017-12-14 10:27:16
    Temat: Re: Co z tą pamięcią?
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 13-12-17 o 18:03, Trybun pisze:
    >
    > Nie do końca rozumiem, co się uparłeś zrobić, tym nie mniej jest kilka
    > fajnych aplikacji,które usuwają zbędne rzeczy. Ja bym sugerował
    > sprawdzenie, czy przykładowo zdjęcia Cisie w pamięci zamiast na karcie
    > nie zapisują, albo lub po prostu rozmowy - w zależności od tego, co masz
    > tam poinstalowane.

    A jaki ja niby mam wybór? Instalację nowych programów mam przypisaną do
    karty SD, tak samo fotki i filmy z aparatu, karty SIM także powiązane z
    kartą SD. Wszystkie programy które się dało także poprzenosiłem z
    pamięci wewnętrznej na tą kartę.. i co.. - i g*no - już tydzień po
    resecie do  ustawień fabrycznych pokazuje się komunikat o braku miejsca
    w pamięci. Nie ma tu żadnego błędu, wszystko chodzi jak ma przykazane, a
    jednak to i tak nic nie daje. Tu widać trzeba Andka  za ryj i zmusić do
    instalacji na wyznaczonym przez użytkownika nośniku (i tylko na nim) bez
    oglądania się na "miejsce w pamięci wewnętrznej"..