  • 1. Data: 2012-08-26 10:32:53
    Temat: Co z serwerem?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Pusto sie jakos zrobilo, co nie?

    Zna ktos normalny serwer news, ktory wpusci i z netii i z play'a? Moze
    wymagac rejestracji (tak jak gazeta.pl), ale zeby byl normalny (publikowal
    wszystko).

    Jakos przez sikacza nie wyobrazam sobie przegladania grupy, a przez googla
    jest w tej chwili jeszcze gorzej.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 2. Data: 2012-08-26 10:50:13
    Temat: Re: Co z serwerem?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-08-26 10:32, Ivam pisze:
> [...]
    > (publikowal wszystko).
    >
    > Jakos przez sikacza nie wyobrazam sobie przegladania grupy, a przez
    > googla jest w tej chwili jeszcze gorzej.

    Sprawdź news.icm.edu.pl , mieli co prawda ostatnio jakieś kłopoty i
    przez 2 tyg nie miałem dostępu do Precla ale to pierwszy taki przypadek
    od czasu jak zacząłem go używać czyli od ładnych paru lat. Dostęp bez
    rejestracji, używam na blukonekcie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2012-08-26 15:02:17
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości grup
    > Sprawdź news.icm.edu.pl

    Git. Dziekuje.

  • 4. Data: 2012-08-27 17:29:26
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 15:02:17 UTC+2 użytkownik Ivam napisał:
    > U�ytkownik "Magic" napisa� w wiadomo�ci grup

    U mnie nie dziala. Przesialem sie na googla.

    M.

  • 5. Data: 2012-08-27 18:21:59
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Monday, 27 August 2012 16:29:26 UTC+1, Mikołaj Jopczyński wrote:

    > U mnie nie dziala. Przesialem sie na googla.

    Cześć,

    A jest jakiś sposób żeby google nie psuł kodowania?

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 6. Data: 2012-08-27 21:04:55
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > (publikowal wszystko).
    >
    > Jakos przez sikacza nie wyobrazam sobie przegladania grupy, a przez
    > googla jest w tej chwili jeszcze gorzej.

    freenews.netfront.net
    ale nie testowalem za bardzo

    --
    sowa czyHa

  • 7. Data: 2012-08-27 22:11:58
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-08-27 17:29, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > U mnie nie dziala. Przesialem sie na googla.

    Wiem, że niektórzy organicznie nie znoszą, ale:

    "Szanowni Państwo,

    ze względu na pojawiającą się ostatnio dużą ilość pytań odnośnie aktualnej
    polityki dostępu do serwera news.neostrada.pl informujemy, że:

    - zasady dostępu do serwera dla klientów TP/Orange nie ulegają zmianie,

    - od dnia 2012.06.28 dostęp do pisania i czytania możliwy jest także dla
    wszystkich użytkowników, którzy mają poprawnie skonfigurowaną domenę
    odwrotną .pl,

    - dla pozostałych użytkowników możliwa jest indywidualna konfiguracja
    dostępu; prośby należy wysyłać na adres u...@n...neostrada.pl.

    Z poważaniem,

    Zespół news.neostrada.pl"

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 8. Data: 2012-08-30 18:32:24
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > (publikowal wszystko).
    >
    > Jakos przez sikacza nie wyobrazam sobie przegladania grupy, a przez
    > googla jest w tej chwili jeszcze gorzej.

    No, to zobaczmy czy mnie widać.
    Wiem, wiem alt.test.pl

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 9. Data: 2012-09-03 22:46:29
    Od: Glub <g...@g...com>

    News.icm.edu.pl niby dziala ale nie dziala... Jakby postow zadnych na nim nie było...

  • 10. Data: 2012-09-03 22:58:23
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    sowa <m...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2012-08-26 10:32, Ivam pisze:

    > freenews.netfront.net
    > ale nie testowalem za bardzo

    Pobrano posty poprawnie. Wysyłanie sie tyż sprawdzi.