-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.netfront.net!not-for-mail
From: MrGlub <g...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Co wygodnego pod tyłek?
Date: Fri, 23 Aug 2013 21:00:49 +0000 (UTC)
Organization: Netfront http://www.netfront.net/
Lines: 34
Message-ID: <kv8ii1$2kgu$1@adenine.netfront.net>
References: <kv7a7k$ta9$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.68.142.42
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: adenine.netfront.net 1377291649 86558 89.68.142.42 (23 Aug 2013 21:00:49
GMT)
X-Complaints-To: n...@n...net
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Aug 2013 21:00:49 +0000 (UTC)
User-Agent: NewsTap/4.0.1 (iPhone/iPod Touch)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:662806
[ ukryj nagłówki ]"Seoman" <r...@t...op.pl> wrote:
> Witam,
>
> Powiedzmy, że hipotetycznie zastanawiam się nad zmianą motocykla. Póki co
> mam Suzuki GSX650F, które całkiem sobie chwalę. Odpowiada mojemu
> spokojnemu nastawieniu do jazdy, jest niezawodne i dobrze sprawuje się w
> mieście. Zazwyczaj przemieszczam się na nim między pracą a domem, bądź
> załatwiam jakieś sprawy na bliskich dystansach. I jest super! Natomiast -
> od czasu do czasu, z rzadka, ruszam gdzieś dalej w trasę i po
> przejechaniu 100 km stwierdzam: ból tyłka, strzykanie w odcinku
> lędźwiowym pleców, urwanie czubka głowy przez wiatr i ogólne wytrzęsienie
organizmu.
>
> Powiedzmy, że chciałbym kupić coś komfortowego. Coś z wygodną kanapą,
> porządną owiewką, pozwalającego na niemęczącą nadmiernie pleców pozycję w
> czasie dłuższej jazdy. Coś z różnymi takimi małymi bajerami, gadżetami,
> regulatorami niepotrzebnymi na co dzień, a zwiększającymi komfort na
> dłuższej trasie. Coś, co nadaje się również do moich codziennych
> zastosowań, czyli przeciskania się miastem. Raczej nic cruiserowatego.
> Wyprodukowanego w ciągu ostatnich 3 - 7 lat i nie mordującego za bardzo
> kieszeni :) W miarę dynamiczne, ale nie zdarza mi się raczej przekraczać 200 km/h.
>
> I co by to mogło być?
>
> Jest też oczywiście opcja "stwardnieć" :) Parametry kierownika: 186 cm/75 kg.
CBF1000?
Bo raczej nie NC700X:-P
--
NC700XD
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=